poniedziałek, 15 października 2012

Eco Tools - Bambusowe rękawiczki i skarpetki pielęgnacyjne


Produkty zostały zakupione w Rossmannie podczas wakacyjnej akcji promocyjnej z książeczka. Post o zakupach jest tutaj KLIK



Stosuje je od jakiegoś czasu i muszę przyznaąć, że są zrobione z tak miękkiego i przyjemnego materiału, że używanie ich to czysta przyjemność:) Nakładam gruba warstwę kremu na ręce i na nogi i kładę się spać a rano faktycznie skóra jest miękka i nawilżona. Jedyny minus to to, że jedną z rękawiczek nie do końca spełnia swoja rolę bo zawsze budzę się bez lewej rękawiczki i naprawdę nie wiem czy to ja się wiercę czy z moją ręką coś nie tak czy może rękawiczka jest za duża:P Gorąco polecam naprawdę fajny gadżet.


Co myślicie na temat takich wspomagaczy do kremów?

Pozdrawiam,
Mag

3 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny u mnie. :) Musiałabym zaopatrzyć się w takie skarpetki, to świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:) skarpetki po upływie 3 miesięcy nadal polecam:D Pozdrawiam Mag

      Usuń
  2. Ale świetny pomysł na pielęgnację! Ja bardzo lubię skarpety bambusowe, ale do tej pory nosiłam takie po prostu na co dzień, zamiast normalnych skarpetek, bo mają fajniejszy materiał. A tu proszę taka niespodzianka, czego to nie wymyślą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)