niedziela, 27 października 2013

Moje nowości z Lirene


I znów mnie zachęcili na melinie do kupienia nowych rzeczy z Lirene. Zawsze jak robię tam zakupy kawowe to myszka sama mnie kieruje na kosmetyki... no skoro i tak wysyłkę mam darmową... ;)


Dwie zupełnie przypadkowe rzeczy i dwie zupełnie nieznane mi wcześniej czyli BB krem i micel.



Co można powiedzie o micelu? Ma bardzo ładny kolor i opakowanie. Niestety działanie słabe zaczęło się od szczypania oczu a kończyło się na podwójnym zmywaniu makijażu przed myciem buzi i po myciu buzi. Dlaczego dwa razy? Bo zawsze po umyciu buzi miałam fajna pandę pod oczami :[





Krem BB był moim ulubieńcem tegorocznych wakacji. Przyjemnie pachnie po nałożeniu skóra jest naprawdę nawilżona nie ma odczucia ściągnięcia czy przesuszenia. Jedyna rzecz do której mogę się przyczepi to efekt matowienia bo zupełnie go nie ma ale mi to absolutnie nie przeszkadza.




A jakie są Wasze odczucia po użyciu tych produktów?

Pozdrawiam,
Mag

11 komentarzy:

  1. z tym micelem to aż szkoda pisać :(
    a BB cos ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam micela, ale widzę, że dobrze
    ja jestem wierna płynom z AA (ewentualnie czasem sięgam po dwufazówkę z bielendy)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak zmywasz oko? Nasącz wacik, połóż na oko na jakiś czas, dociśnij i przetrzyj, a potem zmyj z rzęs resztki tuszu. Powinno trochę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z nich nie miałam, ale BB wydaje się dla mnie zbyt ciemny, no a micel to już wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie próbowałam żadnego z tych kosmetyków :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także, czas najwyższy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że nigdy nie miałam tych kosmetyków. Firma jest mi ogólnie znana, ale same produkty nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn micelarny z Lirene mam obecnie niestety to chyba najgorszy jaki kiedykolwiek miałam. Bardzo lubię podkłady Lirene Citymatt i Shiny Touch. Kremów BB nigdy nie używałam, ale od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)