poniedziałek, 14 stycznia 2013

IMIĘ RÓŻY czyli Alterra, Krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży - recenzja


Mag: Krem myjący Alterra z wyciągiem z dzikiej róży kupiłam pod wpływem pozytywnych recenzji innych i szczerze powiem, że na początku nie był on moim ulubieńcem. Ma bardzo intensywny zapach i trzeba się przyzwyczaić do mycia buzi bez piany. Po około tygodniu stosowania zapach przestał mi przeszkadzać, a buzia była miękka i nie wysuszona, co w obecnym zimowym okresie jest bezcenne!:) Cena też bardzo korzystna, więc polecam mimo, że ostatnio nie znalazłam go w Rossmannie.

Jus: Pierwsze wrażenie przy kontakcie z kremem? OMG co to za intensywny zapach? Chwilami miałam wrażenie, że stoję w samym środku ogrodu różanego ;) Po jakimś czasie z zapachem się oswajamy, ale początki dla wrażliwców mogą być hardcorowe ;) Konsystencja raczej lekka, kremowa. Krem jest bardzo wydajny - już mała ilość pozwala na dokładne oczyszczenie twarzy. Kosmetyk nie pieni się podczas mycia, co  osobiście oceniam na plus.W moim odczuciu dokładnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż, radzi sobie nieźle nawet z podkładem Estee Lauder DW, ale w internecie spotkałam się z różnymi opiniami dotyczącymi tej kwestii. Po myciu nie towarzyszy uczucie ściągnięcia. Przy regularnym stosowaniu twarz robi się naprawdę gładsza i jakby lepiej nawilżona (?). Produkt godny polecenia i z przyjemnością sięgnę po niego kolejny raz. Cena ok 9zł za 125ml produktu.


Dla zainteresowanych:
Opis producenta:
Krem myjący Alterra został opracowany specjalnie dla potrzeb młodej i wymagającej skóry. Łagodne substancje powierzchniowo czynne oczyszczają skórę dokładnie, nie uszkadzając jej bariery ochronnej. Połączenie substancji aktywnych w postaci oleju z dzikiej róży orz oleju z pestek winogron działa pielęgnacyjnie i ochronnie na skórę już podczas jej oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają wyjątkowo dobrą tolerancję kremu myjącego Alterra na skórę.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafin i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.

Skład: Aqua, Coco Glucoside, Glycerin, Alcohol*, Glycine Soja Oil*, Olea Europaea Oil*, Xanthan Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Rosa Canina Oil*, Vitis Vinifera Oil, Rosa Canina Fruit Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cetearyl Sulfate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Citronellol**, Linallol**, Citral**.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
**naturalne olejki eteryczne.



Pozdrawiam,
Mag

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, ale nie wiem czy zniosłabym ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach naprawdę po kilku dniach przestaje przeszkadzać:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  2. Kupiłabym go tylko i wyłącznie ze względu na zapach ! Kocham zapach róż ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz dla każdego coś miłego!:D Pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. Kurcze ja nie miałam jeszcze nic z Alterry, aż wstyd się przyznać półki w Rossmanie uginają się pod tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tylko gdzie te nowości trzymać? bo wszystkiego nie da się używać!:] Pozdrawiam Mag

      Usuń
  4. Chciałam go kupić, ale nie mogłam znaleźć. Gdzie on u Was stoi na półce, przy jakich kosmetykach? Muszę spróbować, bo uwielbiam różany zapach w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm u nas w kilku rossmannach stał w strefie toników i żeli do mycia buzi ale od kilku tygodni nie znalazłam:( Pozdrawiam Mag

      Usuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam produktów z tej firmy, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze, ale jak znajdę, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wypróbowałam dwie rzeczy tej firmy i z jednej jestem zadowolona, z drugiej średnio ;) ale też krem z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)