poniedziałek, 21 stycznia 2013

ROZBIERZ MNIE! czyli BOURJOIS, Déshabillez Moi!


Prawdopodobnie nie spotkacie tego produktu w sklepach stacjonarnych. Ja spotkałam się z nim przypadkiem - w sklepie internetowym - podczas świątecznych zakupów i postanowiłam wypróbować... Żel (zgodnie z opisem producenta) jest z dodatkiem imbiru, ma doskonale nawilżać i wygładzać, a dzięki zawartości Ylang Ylang i przypraw dodawać nam energii.



Przyznam szczerze, że pięknie pachnie i cudownie się nim myje, ale żadnego kopa energetycznego nie dostałam :) Butelka wygodna i dzięki kulce na szczycie opakowania bardzo łatwo się ją otwiera. Żel dość gęsty i wydajny. Na zimne zimowe wieczory nadaje się idealnie! Zapach utrzymuje się na skórze zaledwie chwilę, ale mi to w zupełności wystarczy.

Cena - około 18zł.

To co? Rozbierzecie się przed tym Francuzem? ;)
A może znacie już żelowe buteleczki Bourjois?

Pozdrawiam,
Mag

9 komentarzy:

  1. zapach imbiru mm.... już mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. z każdym użyciem lubię go coraz bardziej:)) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. Podobają mi się w tych butlach te okrągłe cyngielki ;D kompozycja zapachowa też wydaje się ciekawa, zastanawiam się czy u nas poszerzy się gama ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zatyczki to tak naprawdę była pierwsza rzecz, która przykuła moja uwagę:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  4. Właśnie tyle to kosztuje. Aż cholera człowiek nie wie jak to możliwe... Dopiero po podsumowaniu rachunków widzi się, że poszło prawie 1000zł... Kasa nie warta kilku godzin zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się te kulki z góry zawsze urywają i jak w przypadku micela opakowanie otwieram zębami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze! mam nadzieję, że moja kulka zostanie na miejscu:)) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)