środa, 30 stycznia 2013

MAŁE CZARNE czyli Schwarzkopf, Schauma, Krem i Olejek


Te czarne buteleczki to dla mnie totalna nowość. Nie tylko ze względu na serię, ale i na firmę, ponieważ nigdy nie używałam szamponów z Schwarzkopf. Zachęcona ładnymi buteleczkami i opisem producenta oczywiście zaryzykowałam. Już niedługo recenzja. Na chwilę obecna mogę jedynie powiedzieć, że linia ma delikatny i przyjemny zapach. Poniżej opis producenta dla zainteresowanych :)

Schwarzkopf, Schauma, Krem i Olejek, Szampon do włosów łamliwych i rozdwajających się. Kremowa formuła szamponu z olejkiem arganowym, o zapachu kwiatu wanilii, regeneruje zniszczone partie włosów i rozdwajające się końcówki. Zredukowana łamliwość i wygładzone włókna włosów. Formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami przywraca włosom utracone proteiny.

Schwarzkopf, Schauma, Krem i Olejek, Odżywka regeneracyjna do włosów łamliwych i rozdwajających się. Schauma z cennym olejkiem arganowym i kwiatem wanilii jest sekretną bronią przeciwko rozdwojonym końcówkom i łamliwym włosom.Formuła dogłębnie penetruje włókna włosa, gdzie regeneruje ubytki i zapobiega kolejnym uszkodzeniom. W widoczny sposób naprawia zniszczone końcówki.

Pozdrawiam,
Mag

11 komentarzy:

  1. mialam ale ta serje czerwona do wlosow farbowanych i zniszczonych po farbowaniu, pieknie pachna i nawet mi przypasowaly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się ten zapach również bardzo bardzo podoba:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  2. ciekawa jestem jak wpływają na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm to jeszcze nie mogę powiedzieć ale jedno co wiem to to że moje włosy bardziej się po nim szybko przetłuszczają:/ Pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. miałam tę wersję i czerwoną; Schauma robi teraz świetne zapachy :) bardzo mi się podobają bo według mnie są intensywne i słodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam - szampon bez rewelacji za to odżywkę wspominam z dużym sentymentem :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, odżywka = cudo! :)

      Usuń
    2. u mnie to samo bez szału chyba jeśli chodzi o działanie;) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)