wtorek, 5 lutego 2013

Czytadło


Czasami po całym dniu biegania i stresu marzę tylko o chwili spokoju i poczytaniu czegoś o niczym... Tym razem padło na Twój Styl, który jak dla mnie w tej roli sprawdza się znakomicie. Poza milionem zdjęć można przeczytać naprawdę ciekawe artykuły. Tym razem dodatkowo moja uwagę przykuł chiński horoskop, bo jak każda kobieta lubię wiedzieć pierwsza, co mi przyniesie nowy rok ;)


Kolejny plus tego wydania to dodatek - DVD z filmem "Żelazna Dama", którego jeszcze nie miałam okazji zobaczyć, więc z chęcią w najbliższym czasie zafunduję sobie łóżkowy seans filmowy:)


A jakie są wasze ulubione czytadła? Sprawdzacie zawsze horoskop?

Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam ,że Żelazna Dama już jest na DVD :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Horoskop zawsze sprawdzam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja uwielbiam Wysokie Obcasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)