środa, 16 stycznia 2013

BURŻUAZYJNE MINERAŁY czyli Bourjois, Mineral Matte Foundation, Mineralny podkład w piance


Bourjois, Mineral Matte Foundation, Mineralny podkład w piance czyli bardzo wygodny w użyciu podkład z pędzelkiem, który naprawdę ułatwia sprawę ;)



Podkład jest przyjemny w nakładaniu i noszeniu. Faktycznie nie tworzy na buzi efektu maski i daje przyjemny pudrowy efekt, który na mojej twarzy utrzymywał się przez pół dnia (około sześciu godzin). Jedyny minus, jak pojawił się u mnie to podkreślanie suchych skórek, ale jeśli twarz dobrze nawilżymy lub zrobimy peeling to problem znika.
Dodatkowy atut? W chwili kryzysu pędzelek świetnie sprawdził się do nakładania różu na policzki! ;)
Ja posiadam kolor 81, który bardzo mi podpasywał. Nie zauważyłam, żeby ciemniał na twarzy. Z tego co pamiętam na półce leżały cztery odcienie podkładu.




Po kilku użyciach mogę też dodać, że podkład jest bardzo wydajny, ponieważ niewielka ilość starczy do pokrycia całej twarzy, ale uwaga - nie ma mocnego krycia, wiec jeśli ktoś takiego szuka, to nie tędy droga ;) Zaskoczył mnie też efekt wygładzenia na twarzy - jestem bliska stwierdzenia, że wygładza idealnie.
Podsumowując bardzo przyjemny produkt w stosunkowo niskiej cenie. Polecam go osobom z cerą tłustą i mieszaną, które szukają zmatowienia bez zatykania porów.


Znacie ten produkt? Lubicie się z minerałami?

Pozdrawiam,
Mag

8 komentarzy:

  1. Nie znam produktu, ale bardzo bardzo mnie zainteesował ;) Musze sie rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cena? w zestawie jest też pędzel, czy osobno trzeba kupić? ;)
    Dla mnie błyszczyki Bourjois są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w zestawie jest pędzelek a ceny niestety nie podam bo mój zakupiony w UK... na wizażu piszą że 58 pln ale tutaj http://www.ambras.pl/kosmetyki-twarz/4318-bourjois-mineral-matte-mousse-foundation-podklad-mineralny-w-piance-18ml.html np. kosztuje 29 pln ;] Pozdrawiam Mag

      Usuń
    2. Skorzystam sobie z linka bo bardzo mnie zainteresowałaś tym produktem ;)

      Usuń
    3. Na Allegro znalazłam go w niższej cenie, za 25 zł już z wysyłką ;)

      Usuń
    4. Dziękuję za odp. ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    5. proszę bardzo:)) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)