niedziela, 20 stycznia 2013

Naturalnie 4 You


Bardzo lubię próbować nowych rzeczy, dlatego też po zakończeniu kolejnej butelki płynu micelarnego Bioderma postanowiłam wypróbować coś innego. Zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Natural 4 You KLIK Miejsce jak najbardziej polecam, bo obsługa była ekspresowa. Dodatkowy plus za miłą obsługę - po zgłoszeniu przeze mnie problemu z polskimi znakami w formularzu zgłoszeń, zadzwoniła do mnie bardzo miła Pani, aby dopytać o szczegóły błędu :)
Zakupiłam 2 produkty: Płyn Micelarny do demakijażu - Naturado, którego opis znajdziecie tutaj KLIK oraz prażone ziarna soi KLIK. W gratisie otrzymałam pyszną herbatkę Very Berry ;)




Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że ziarna soi i herbatka były przepyszne, a płyn jest od tygodnia używany wiec jeszcze nie chcę o nim zbyt wiele pisać. Moje pierwsze wrażenie to jego przyjemny i delikatny zapach.
Znacie ten sklep? Lubicie produkty eko, bio, organic?

Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. ziaren soi jeszcze nie jadłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w ogóle nie znam tego sklepu ale rzeczywiście lepiej się czuję jedząc naturalne, nieprzetworzone produkty :) nawet mija mi wtedy ochota na słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom coś w tym jest:) to miłe uczucie kiedy wiesz że robisz dla siebie coś dobrego:) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)