niedziela, 27 stycznia 2013

NASZA ZIMA NIE JEST ZŁA czyli moja zimowa pielęgnacja


Nie lubię zimy, bo wtedy skóra mojej twarzy i rak strasznie się przesusza. Ostatnio w walce z zimnem pomagają mi moi zimowi ulubieńcy ;)
Krem do rak niby zwyczajny, ale jak żaden inny naprawdę sprawia, że moje ręce nie odczuwają zimna Avene Cold Cream - Creme Mains KLIK.


Kolejne dwa odkrycia to sprawka Jus, która pokazała mi te produkty i zachęciła do ich użytkowania ;) Krem rewitalizujący - Yves Rocher Cure Solutions - Anti –Fatigue Soin Vitalité 24h KLIK oraz maseczka nawilżająca GLY MASQUE z firmy GlySkinCare, o której Jus pisała tutaj KLIK. Obydwa produkty sprawiają, że moja buzia jest gładka i nawilżona.



I ostatni produkt Himalaya Herbals Refreshing Fruit Mask KLIK, czyli odżywcza maseczka owocowa do skóry normalnej i suchej. Zakupiona ze względu na bardzo dobre doświadczenia z innymi produktami tej marki. Tym razem znów strzał w dziesiątkę, bo to dla mnie bardzo dobry kosmetyk.


A jakie są Wasze sposoby na zimową porę?


Pozdrawiam,
Mag

6 komentarzy:

  1. Nominujemy Was do Liebster Blog Award!

    http://beauty-kaa.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ostatnie zdjecie:)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)