wtorek, 29 stycznia 2013

BARWY SZCZĘŚCIA czyli Air Wick Multicolor


Świeczki zawsze poprawiają mi nastrój, ze względu na dobry klimat jaki tworzą w pomieszczeniu oraz zapach, który sprawia, że zimowe dni stają się o wiele przyjemniejsze :) Zdecydowanie najwięcej używam ich w zimie. Po raz kolejny skusiłam się na świeczkę Air Wick Multicolor, ponieważ uwielbiam jej zapach, bardzo długo i ładnie się wypala. Dodatkowym atutem jest opakowanie, które po wypaleniu świeczki możemy wykorzystać do innych celów. Pierwszą kupiłam jakiś rok temu KLIK i do momentu pisania tego posta nawet nie wiedziałam, że znów skusiłam się na ten sam zapach ;)


A jakie są Wasze ulubione zapachy? Może polecicie mi jakąś fajną świeczkę?


Pozdrawiam,
Mag

14 komentarzy:

  1. jak ona fajnie zmienia barwy, mialam wiele swieczek ale tej akurat nie ;?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to wiesz teraz musisz to zmienić:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  2. MIałam te świeczkę i super gadzet, aczkolwiek w miare wypalania efekt marnieje :( A teraz sie przezuciłam na YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie trzyma fason do końca:) YC kusi!:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a jeszcze fajniej się na nią patrzy gdy za oknem śnieg:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  4. też ją mam :) nawet o tym samym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja już wypalona:( no nic kupie pewnie nowa lubię ten zapach:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  5. A jaka jest cena i czy dostępna bez problemu w drogeriach typu np. Rossmann?
    Zachęcił mnie post, i też zachciało mi się takiej świeczki ;)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeczka jest dostępna w Rossmannie bo własnie pierwszą tam kupiłam tegoroczna kupiłam prawdopodobnie w tesko:) cena hmmm mysle, że cos do 15 pln ale głowy sobie nie dam uciąć Pozdrawiam Mag

      Usuń
  6. uwielbiam te świeczki, tworzą taki fajny klimat, zazwyczaj kupuję ten zapach z lilią, jednak ostatnio królują u mnie świeczki z Ikei. Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ikeowe tez lubię a tej z lilia jeszcze nie wąchałam zerknę następnym razem w sklepie:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  7. Mi aż szkoda jej wypalać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało kupisz nową aaaaaa i zyskasz pojemnik na coś:)) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)