niedziela, 20 listopada 2011

Nowe nabytki


Dzień coraz krótszy, a ja ostatnio jestem tak pochłonięta pracą, że nawet na zakupy nie mam za bardzo czasu ani ochoty. Mimo wszystko zawsze coś tam sobie kupię na umilenie dnia:) Tak więc przedstawiam moje nabytki z ostatnich tygodni. Tak na marginesie dodam, że mocno nastawiam się na czyszczenie szuflady z zapasów. Jak mi idzie? Hmm no idzie…:P

 
Jako pierwsze kolczyki wykonane z drewna z namalowanymi kwiatkami - wydały mi się na tyle przyjemne, że postanowiłam zaryzykować.

 
Jako kolejna bransoletka również z drewna. Urzekła mnie jej prostota i naturalność.


Trzecia nowość to lakier wibo  w kolorze nr 346.


I coś co wydaje mi się teraz niezbędne w okresie przeziębień czyli żel antybakteryjny, zawsze mam go w torebce.

 
Kolejny nabytek to baza pod cienie essence z limitowanki i love stage zakupiona z ciekawości. Przyznam, że nie było łatwo ją zdobyć, bo za każdym razem Panie w sklepie mówiły, że będzie dostawa, ale przez 3 tygodnie się nie doczekałam. Znaleziona przy okazji w Naturze w Zakopanem.


Przedostatni zakup to jedwab do ciała z frmy Delia. Jakieś dwa miesiące temu dostałam jego próbkę i po jej zużyciu zapragnęłam więcej:)

 
I ostatnia rzecz to świeczka zapachowa Air Wick Multicolor, która poza pięknym zapachem wydobywającym się podczas palenia mieni się kolorami. Pachnie pięknie, a kolory tworzą fajny klimat w pokoju. Wybrałam zapach czekoladowa pokusa z nutką kardamonu. Polecam.


A Wy macie jakieś nowe nabytki do polecenia??

Pozdrawiam ciepło,
Mag





6 komentarzy:

  1. Świeczka baaaajer:)) Gdzie ją można dostać?? Również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dragga ja mam moją z rossmana ale w tesko chyba tez je raz widziałam:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam te świeczki o zapachu nocnej lilii i niestety właściwie nie pachną, ale fakt zmieniające się światło daje fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny blog :)) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, będę bazy szukać :) bo obecnie mam z Vipery ale pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)