niedziela, 6 listopada 2011

Wyprawa

Nareszcie dotarłam do domu i powoli znów szykuje się do wyjazdu. Pogoda ostatnio nas rozpieszcza, więc postanowiliśmy ze znajomymi wyjechać do Zakopanego na najbliższy długi weekend:) Ja szczerze powiem nigdy nie miałam okazji zwiedzać ani Zakopanego ani okolic i nawet nigdy nie byłam w Krakowie. Z moim chłopakiem od 2 lat zbieraliśmy się na wspólna wyprawę w góry, ale jakoś tak nigdy nam się nie udało. I tu pojawił się problem! W co ja mam się ubrać, skoro na co dzień biegam w obcasach i płaszczyku w kratkę do pracy. Zdecydowałam, że wyposażę się w kurtkę i buty, które przydadzą mi się na tę i kolejne wyprawy, a przy ataku ostrej zimy będą moją ochroną przed zamarznięciem w mieście:)


Kupiłam i buty i kurtkę z Campusa. Pełną gamę produktów znajdziecie na ich stronie KLIK. I już mogę powiedzieć, że uwielbiam ten zestaw bo wszystko jest bardzo wygodnie i choć nie do końca współgra ze sobą kolorystycznie to czuje się w tym jak kobieta. Wcześniej nawet oglądając np. buty na półce w sklepie nie byłam w stanie się zmusić żeby je przymierzyć, bo były dla mnie brzydkie masywne i ogromne. Ale do rzeczy!

Kurtka Campus 3w1 Vivien. Cały opis na stronie producenta KLIK. Od siebie mogę oddać, że naprawdę czuje się w niej komfortowo, nie krępuje ona moich ruchów i jest strasznie ciepła. Wszystkie zapinki, przypinki są łatwe w obsłudze tak więc wyciągniecie kaptura czy odpięcie kurtki wewnętrznej nie stanowi większego problemu. Cena: 499 PLN (w sklepie polecanym przez producenta 599 PLN).

  
Buty Campus lake lady. Cały opis na stronie producenta KLIK. Tu także od siebie dodam, że buty są dobrze wyprofilowane i wygodne, można je szybko założyć i szybko zdjąć. Noga w nich jest usztywniona bardzo dobrze i myślę że podeszwa jest na tyle mocna, że będę mogła biegać po wszystkich górskich kamykach:P  Cena: 329 PLN (w sklepie polecanym przez producenta 289 PLN).


Czy ktoś jeszcze szykuje się na wyprawę w długi weekend?:) Jak mija niedzielny poranek?:)



Pozdrawiam,
Mag

2 komentarze:

  1. Zawsze możesz zmówić się z kimś w grupie i złożyć grupowe zamówienie ;) zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wycieczki! Szcegolnie w gorach...brakuje mi wlasnie gor takich prawdziwych w irlandii!
    Buty trekkingowe mam od wielu wielu lat i ciagle wygladaja prawie tak jak nowe. Sa nieocenione w wyprawach, wedrowkach i w zimie! Musze przyznacz ze twoje mi sie bardziejj podobaja niz moje:)

    Kurtke musze nabyc-jest na mojej liscie...:)

    Milej wedrowki! POzdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)