poniedziałek, 14 listopada 2011

Wróciłam


Nadal nie mogę się przyzwyczaić do tego, że to co dobre szybko się kończy. Dziś po 5 dniowym weekendzie wróciłam z Zakopanego i tak strasznie nie chce mi się jutro wracać do pracy no, ale nic to za 4 dni weekend :P

 
Eos oczywiście przetestowany w warunkach ekstremalnych, ale o tym w kolejnych postach, a teraz idę doprowadzić twarz i paznokcie do porządku :) A po tym biegnę czytać wasze posty!



A Wy oczekujecie kolejnego wolnego dnia?:)

Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. o, jak zazdroszcze- ja odkad urodzilam i wlasciwiwie w ciazy tez - nie moglam nigdzie za bardzo jezdzic:( a teraz to chyba gdzies pojade jak jaga skonczy 18 lat;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata Ma Nosa -> oj tam na pewno o wiele szybciej niż Ci sie wydaje!:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello there, your blog seems really cute. I like the pictures and your layout, so amazing!

    Check out mine and follow if you like ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a lovely post, I like these photos! Sounds like so much fun!!

    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
    Please Follow me on Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)