wtorek, 8 listopada 2011

EOS

Powoli zaczynam się pakować i wiem co na 100% umili mi czas w górach!:) A właśnie tak magiczna kulka o zapachu melona. 


U sprzedawcy na allegro, u którego zakupiłam moje cudo o balsamie piszą tak.

Honeysuckle Honeydew - melonowy delikatny smak w jasnozielonym opakowaniu.
Nowoczesny balsam do ust prosto z amerykańskiej prasy i świata mody. Innowacyjne opakowanie i naturalny skład balsamu sprawiają, że jest najlepszy w swojej kategorii. Dzięki specjalnemu aplikatorowi balsam idealnie rozprowadza się na ustach. Pozostawia usta nawilżone i niesamowicie gładkie. Żaden inny balsam, ani błyszczyk nie ma takiego wyjątkowego zapachu i naturalnego składu. Opakowanie w Twoich rękach wygląda tak nowocześnie jak Iphone4, każdy zwróci na Ciebie uwagę, ponieważ trzymasz w rękach produkt najwyższej jakości prosto z USA. 
Pozbawiony glutenu, parabenów, ftalenów oraz wazeliny!

  • Długotrwała wilgoć
  • Zawiera witaminę E
  • Olejek Jojoba i masło Shea
  • Dokładne rozprowadzenie
  • Nowoczesne Opakowanie Twist-off
  • Utrzymuje usta rewelacyjnie gładki i wilgotne
  • 100% naturalne i w 95% organiczne

Pachnie pięknie, smakuje bardzo dobrze, muszę pomyśleć o nowych smakach i innych kosmetykach z firmy EOS. A Wy polecacie coś? 


Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. Mnie nie bardzo odpowiadał. Wolę Tisane i Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jest cena tego cudeńka? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ...N's Life... ja bardzo lubie carmexa ale i tak nie mogłam się opanować:P

    Kasiutek kupiłam na allegro za 22pln razem z przesyłką:)

    Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. To potestuj i daj znać jak się spisuje, bo za taką cenę myślę że powinien działać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)