czwartek, 6 czerwca 2013

DIY stojak na gumki do włosów :)


Kiedy dziś rano po raz kolejny przyszło mi przeszukiwać wypełniony po brzegi gumkami koszyczek w poszukiwaniu tej jednej "lózowej z heloł kiti" powiedziałam STOP! :)
Jak zorganizować ten chaos? 
Pomysł szybko wpadł do głowy, materiały pod rękę, więc do dzieła! 

Potrzebujemy taśmy klejącej w ozdobne wzorki, nożyczek, zwykłej taśmy klejącej i gwoździa programu: rolki po zużytym papierze toaletowym! :)


Zwykłą, biurową taśmą klejącą zabezpieczamy brzegi rolki.



Następnie taśmą klejącą ze wzorkami oklejamy całą rolkę...


Gotowe! W gumkach do włosów mojej córki (i niebawem również moich) zapanował długo oczekiwany ład i porządek :)



W podobny sposób zorganizować można również bransoletki na gumce, spinki lub wsuwki do włosów...
Jak Wam się podoba ten pomysł?
pozdrawiam
Jus










9 komentarzy:

  1. Ja na szczęście używam jednego typu gumek i to w jednym kolorze, ale z szukaniem ich też mam problem.. U mnie jest tona tych tub po papierach i ręcznikach, więc coś takiego też może sobie zrobię. Póki co skleiłam stojak na pędzle, ale to w następnym tygodniu złoże z tym post. Może Cię to zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu ten pomysl jest rewolucyjny, u nas gumki zawsze znikaja w ilosciach hurtowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe, ale ja jestem ze starej szkoły która bunkruje wszystko do pudełeczek, które ustawiam jedno na drugim i tak w kółko ;)
    Ale ten stojaczek jest uroczy *.* chyba zrobię taki moim bratanicą

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytne i jak ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Nigdy nie pomyślałam o taki sposobie przechowywania gumek do włosów.Pomysł genialny.

    OdpowiedzUsuń
  6. 39 years old Web Designer III Winonah Cater, hailing from La Prairie enjoys watching movies like Chapayev and Kayaking. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. zawartosc

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)