środa, 5 czerwca 2013

Kamuflaż? czemu nie!


Tak jak już pisałam kilka razy nie używam mocno kryjących podkładów bo moja skóra tego nie wymaga, nie mam również mocnych cieni pod oczami i tak wogóle jestem szczęściarą :P Wracając do tematu chciałam się z Wami podzielić moimi ulubionymi produktami z tej kategorii czyli Garnier, NutriDermist, Kofeinowy roll-on pod oczy z korektorem 2 w 1 i Make Up Factory, Camouflage Cream (Krem do kamuflażu).


Kofeinowy roll-on przeciw cieniom z efektem świeżości ma zapewnić podwójne działanie czyli idealne krycie i efekt redukujący oznaki zmęczenia. Przyznam szczerze, że krycie jest takie sobie co w moim przypadku nie stanowi problemu i w zupełności wystarczy. Uwielbiam efekt chłodzenia kulki, ale produkt najlepiej trzymać w pionie ponieważ w innym przypadku zbyt wiele produktu wydostaje się na zewnątrz. A to bardzo ważne gdyż zbyt duża ilość nałożonego korektora powoduje "ważenie" się produktu. Bardzo lubię jego rzadką konsystencje dzięki której łatwo się go rozprowadza.


Krem do kamuflażu dostałam od Jus i pierwsze doznania były raczej neutralne zmierzające do negatywnych. Generalnie leżał w szufladzie aż do dnia kiedy naprawdę potrzebowałam usunąć fragment twarzy i krem sprawdził się genialnie. Trzeba się go nauczyć używać ponieważ łatwo zrobić nim krzywdę. Jest strasznie wydajny i potrafi idealnie zakryć największe niedoskonałości. Przy większych wyjściach nakładałam go również delikatnie pod oczy i kąciki oka i tu również nie zawodzi. Zdjęcie pokazuje produkt używany przez prawie rok!

Bardzo jestem ciekawa co polecacie w kwestii kamuflażu?

Pozdrawiam,
Mag

2 komentarze:

  1. Z Garniera miałam podobny roll-on, ale na wypryski, był okropny - żółty, odcinający się od podkładu, okropny, użyłam parę razy i cisnęłam w kąt. ;c
    Fajnie wygląda ten krem do kamuflażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem wygląda całkiem fajnie. Szkoda jednak, że nie za bardzo kryje bo na tym zależałoby mi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)