środa, 2 maja 2012

Biała Perła System - recenzja


Swoja przygodę z Biała Perła System zaczęłam przypadkiem. Podczas zamówienia w jednej z aptek internetowych, znalazłam ją za około 30 pln i pomyślałam sobie czemu nie - w końcu od zawsze miałam kompleks żółtych zębów. Poczytałam na forach dużo o niej pozytywnych opinii, ale i tak nie do końca byłam przekonana, że może działać cuda :)


Opakowanie zawiera:
- 2 x tuba z żelem wybielającym
- 3 x aplikator na zęby do formowania
- 1 dozownik strzykawka
- 1 etui
- 1 instrukcja

Dwie tuby starczą na 2 miesiące stosowania, ale tak naprawdę ja już po jednej tubie przerwałam kurację, bo moje zęby były tak białe, że wszyscy ciągle się na nie patrzyli, co strasznie mnie onieśmielało. Naprawdę nie było dnia, żeby ktoś nie powiedział, że mam strasznie białe zęby. Ja sama pozbyłam się zahamowań przed uśmiechaniem :) Moje zęby nie były w strasznym stanie nie mniej jednak ze względu na picie kawy i innych rzeczy wpływających na kolor uzębienia ;) po prostu zrobiły się beżowe.



Aplikacja jest dziecinnie prosta. Najpierw przy pomocy ciepłej wody odciskamy sobie wkładki do swojego uzębienia, a następnie przy pomocy strzykawki nakładamy żel na wkładki. Poczałkowo było ciężko, bo żel jest mocny i miałam wrażenie, że wyżarło mi dziąsła (coś jakby poparzenie), jednak z czasem dziąsła oswajają się z żelem i po 2 tygodniach nie odczuwałam żadnego dyskomfortu. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i nawet jeśli nie będzie w promocji to myślę, że za rok znów odnowie wybielanie:)

Pozdrawiam,
Mag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)