wtorek, 21 lutego 2012

PROFESSIONAL BY FAMA


Zaplanowałam sobie, że napisze dziś recenzje hydrolatu oczarowego, ale muszę się pochwalić prezentem jaki sprawiła mi Jus:) Oczywiście nie była bym sobą, gdybym w szale radości od razu nie wypróbowała wszystkiego albo prawie wszystkiego zaraz po otrzymaniu :) Stałam się szczęśliwą posiadaczką 4 produktów nieznanej mi dotąd firmy PROFESSIONAL BY FAMA:

- PBF Structural & Hairbuilder - Lotion do włosów 7 ml x 5 Odżywczy lotion do włosów. Idealny do rozdwojonych końcówek. Pozostawia włosy błyszczące i o bardzo miłym zapachu .Pozwala odbudować zniszczone włókna włosów. Nie powoduje zmiany odcienia farby . Można używać także bezpośrednio na włosy i skórę głowy. Cena: 26,40 pln


- PBF Reset No Gravity Strong Spray - Mocny Lakier 500 ml Mocny lakier do włosów. Idealny do użytku w trakcie suszenia suszarką. Usunąć go można przeczesując włosy szczotką. Nie pozostawia śladów. Cena: 42,59 pln


- PBF Hydrating Shampoo - Szampon do włosów suchych. Szampon nie zawiera SLES (sodium laureth sulfate). Odżywczy szampon do włosów suchych z kompleksem IGROPLEX™. Nadaje włosom połysku i ułatwia czesanie. Ujarzmia włosy aż po same końce. Równomiernie rozprowadzić rękoma na wilgotnych włosach. Obficie spłukać. Powtórzyć w razie potrzeby. Cena: 37,53 pln

- PBF Hydrating Treatment – Odżywcza maseczka do włosów suchych. Odżywcza maseczka do włosów suchych. Odżywia i nawilża suche włosy. Umyte włosy osuszyć ręcznikiem. Równomiernie nałożyć maseczkę i pozostawić na 3-5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku włosów wyjątkowo suchych zaleca się jednocześnie zastosowanie katalizatora Hydrating Catalyst. Cena: 51,41 pln


Poza ampułkami użyłam dziś wszystkiego i naprawdę bez żadnego wysiłku moje włosy wyglądają jak po wyjściu od fryzjera. Pierwszy raz w życiu mam w domu lakier do włosów, po użyciu którego włosy wyglądają na lśniące, zdrowe, lekkie, miękkie, nawilżone, a jednocześnie idealnie ułożone. Jeśli po zużyciu tych produktów moje zdanie się nie zmieni, to chyba będę od nich uzależniona :D


Ktoś kiedyś miał styczność z tą firmą? Lubicie takie niespodzianki?

Pozdrawiam,
Mag

11 komentarzy:

  1. pragnę tych ampułek ;( wszystko na porost i odbudowę od razu mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ampułki są tutaj http://www.progress.pl/lotiony/268-professional-by-fama-structural-hairbuilder-lotion-do-wlosow-7-ml-x-5-.html :) poczekaj może jak wypróbuje bo może nie są warte zachodu:))

      Usuń
    2. Te ampułki są boskie! Odkąd moja fryzjerka raz zastosowała taką ampułkę na moje włosy od radu się w nich zakochałam bo działają cuda! Ale na porost włosów to to nie jest. Za to włosy są cudownie odżywione, delikatne i gładkei w dotyku, nie rozdwajają się. Są boskie na mega przesuszone włosy (dużo pływam i przebywam na zewnątrz więc moje włosy się szybko wysuszają, a po stosowaniu wielu produktów stwierdzam, że chyba tylko te ampułki działają tak szybko i skutecznie)

      Usuń
  2. Interesująca recenzja. Mam zatem pytanie: w których sklepach można dostać takie specyfiki? Najbardziej intrygują mnie ampułki... :) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.progress.pl/content/4-o-firmie
      Jus

      Usuń
    2. Zgadza się są na tej stronie:) Ceny również brałam z tamtej strony:) dzięki Jus:))
      Mag

      Usuń
  3. Wyglądają kusząco :) Może zainwestuję,bo moje włosy potrzebują odbudowy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że nie tylko będzie wyglądać kusząco ale i działać:)) Ja też jak zawsze potrzebuje odbudowy choć generalnie jej nie potrzebuje:P

      Usuń
  4. A i zostałyście przeze mnie otagowane ;) Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:) oczywiście w najbliższym czasie napiszemy czego nie chcemy mieć:))

      Usuń
  5. Troszkę drogie produkty, ale czego to się nie robi by mieć piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)