czwartek, 2 lutego 2012

Żel pod prysznic BIAŁY JELEŃ PREMIUM - recenzja


Kosmetyki z firmy Biały Jeleń ciekawiły mnie od dawna, ale jakoś nigdy nic z tej marki nie kupiłam. Podejrzewam, że wiąże się to w moim przypadku z bardzo prostą i nie zrzucając się w oczy szatą graficzną opakowań. Dzięki Jus mam szanse zapoznać się z kosmetykami bliżej, tak więc zapewne pojawią się kolejne recenzje kosmetyków z tej właśnie firmy. O samej firmie i produktach możecie przeczytać tutaj KLIK.

Sam producent pisze o nim tyle: hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń wzbogacony wyciągiem z bursztynu, kompleksem witamin A E F i ekstraktem z nagietka doskonale oczyszcza i witalizuje skórę, nadając jej jędrność i jedwabistą gładkość. Zapewnia delikatną ochronę skóry skłonnej do alergii. Wyjątkowe połączenie składników naturalnych i aktywnych substancji nawilżających zapewnia skórze uczucie świeżości i pielęgnacji. Nie zawiera barwników i alergenów. Codzienne stosowanie żelu przywraca skórze witalność. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.

Substancje pielęgnujące:
• bursztyn - wzmacnia zdolności immunologiczne skóry,
- poprawia ukrwienie, co sprzyja odnowie komórek
• kompleks wit. AEF:
- wit. A - przyspiesza odnowę komórek naskórka i poprawia koloryt
- wit. E - przeciwdziała starzeniu i wygładza skórę
- wit. F - natłuszcza i chroni
• wyciąg z nagietka - posiada właściwości kojące, przeciwzapalne



Ja zużyłam już prawie całą butelkę i mogę powiedzieć, że bardzo polubiłam ten żel. Pachnie pięknie, delikatnie, sprawia, że moja skóra jest czysta, a jednocześnie delikatna i nawilżona. Nie mogę się doczekać testowania kolejnych produktów.

Po przejrzeniu ich strony myślę już o zakupie żelu z kryształem górskim KLIK. A Wy znacie tą firmę, polecacie mi może jakiś ich produkt?

Pozdrawiam,
Mag

2 komentarze:

  1. nie wiedzialam ze bialy jelen ma w ofercie takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie:) jakoś słabo są widoczne na półkach albo ich nie ma

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)