poniedziałek, 6 lutego 2012

Kremy do twarzy i odzywka do włosów - Himalaya


Dosłownie chwilę temu pisałam Wam tutaj KLIK, że jestem tak bardzo zadowolona z maseczek firmy Himalaya, iż zakupiłam 3 nowe produkty i o tym właśnie dziś napiszę:)

Jus zawsze trzyma rękę na pulsie i jest jedyną osoba, która zawsze wie czego chcę. Dlatego jak zadzwoniła do mnie, że w aptece, w której ma bardzo dobre układy ;) przyszła dostawa i może mi coś mi wybrać z Himalaya, nie bałam się powiedzieć "weź mi co uważasz za słuszne i fajne". Jus wybrała mi dwa kremy do twarzy w promocyjnym zestawie 'weź dwa zapłać za jeden' oraz odżywkę do włosów.



Odżywka oczekuje na swoją kolejkę, natomiast kremy zaczęłam już użytkować i mogę powiedzieć wstępnie, że krem na noc pachnie obłędnie, a na dzień nadaje się świetnie pod makijaż. Więcej oczywiście po większym zużyciu, bo teraz jeszcze za wcześnie na wnioski:)



Pozdrawiam,
Mag

2 komentarze:

  1. z chęcią poobserwuję,bo lubię blogi o kosmetykach :)
    pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)