czwartek, 2 lutego 2012

eos II


Po zakupie pierwszego jajka KLIK wiedziałam, że będzie następne i oto dziś dotarło moje nowe owocowe jajo. Szkoda tylko, że przyszło Strawberry Sorbet zamiast Summer Fruit :(

Zorientowałam się jak robiłam zdjęcia, że zbyt różowe to opakowanie i smak nie ten... Właśnie piszę maila do sprzedawcy. Zobaczymy co odpisze.


Mam wielką nadzieję, że wasze zakupy internetowe zawsze są udane:) Ja niestety u tego sprzedawcy robię drugi raz zakupy i drugi raz muszę pisać maila, że jest coś nie tak :/

I ostatnie - recenzję zielonego eosa znajdziecie tutaj KLIK

Pozdrawiam,
Mag

5 komentarzy:

  1. Wyglądają naprawdę fajnie, może i ja się skuszę bo moje usta są w fatalnej kondycji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakuje i pachnie cudnie:) u mnie się sprawdza ale słyszałam o nim tez negatywne opinie

      Usuń
  2. Przyjemne ! ;) Ja ostatnio zamawiałam trampki przez internet ... Chciałam roz. 40, a dostałam 39 i 40 ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhe to widzisz miałaś dwie pary :)) ja raz zamówiłam ładowarkę i baterie do telefonu i dostałam to samo dwa razy!:)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)