poniedziałek, 30 stycznia 2012

Borówkowy peeling do ciała Be Beauty


Kosmetyk dostałam w prezencie od Jus i już nie mogę się doczekać jego użytkowania - chyba najbardziej ze względu na zapach:) I nawet fakt przeczytania u jednej dziewczyn, że pod prysznicem pachnie jak sfermentowany owoc mnie nie odstrasza.

 
Opis producenta: Peeling do ciała o słodkim zapachu borówki doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawierające naturalne drobinki ścierające usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Skóra po użyciu preparatu jest oczyszczona i aksamitnie gładka.

Peeling zawiera:
- łupinki orzecha włoskiego
- pestki moreli,
- czarna porzeczka,
- ecoscrub
- ekstrakt z borówki
- gliceryna


Pozdrawiam,
Mag

5 komentarzy:

  1. Miałam zamiar sobie go kupić,ale jakoś zanikły w naszej biedronce ;/ A próbowałaś maseł do ciała z tej firmy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko właśnie próbuje kupiłam to mango z drobinkami pisałam o tym tutaj http://jusimag.blogspot.com/2011/10/weekend.html :) miłego wieczoru

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)