poniedziałek, 2 stycznia 2012

Biochemia Urody

I oto dziś, w tempie ekspresowym, dotarła do mnie przesyłka z zamówionymi cudeńkami. Jest to moje pierwsze zamówienie z BU więc oparłam je na recenzjach znalezionych u innych blogerek lub na opisach w sklepie. Link do sklepu KLIK


Na pierwszy rzut oka bardzo podobają mi sie zwykłe proste opakowania bez zbędnych ślaczków kolorów. Po prostu czysty produkt. Coś czego się nie spodziewałam to to, że bardzo spodoba mi się dziwny zapach hydrolatu: ) Naprawdę specyficzny, ale dla mnie bardzo ładny zapach:) Nie moge się doczekać użytkowania wszystkiego. Jutro pierwsza próba pudru bambusowego, a w weekend w swoim domowym laboratorium przygotuję maseczkę.


Jakie są wasze opinie na temat tych kosmetykó lub innych z BU? Może jest coś, czego powinnam jeszcze spróbować?


Pozdrawiam,
Mag

6 komentarzy:

  1. ta biochemia zawsze mnie kusi!! musze sobie coś w końcu z niej kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz juz w 100 % polecam jestem mega zadowolona z zakupów

      Usuń
  2. Na pewno będziesz bardzo zadowolona : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie niestety nie przychodzą w tempie expresowym, czekam 3 tyg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może coś im nie wyszło albo zakorkowali się z przesyłkami na święta?:)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)