niedziela, 22 stycznia 2012

Grudniowy KISS BOX


Jest to moje pierwsze pudełeczko i jestem bardzo zadowolona z jego zawartości. I mam wielką nadzieję, że uda mi się kupić kolejne:)


W pudełku znalazłam 5 produktów z czego 3 były pełnowymiarowe.



Co jest w pudełku?:)

1. MINERAL CARE Spa Serene Aloe Vera Gel
Mineral Care Aloe Vera Gel to Żel aloesowy o działaniu intensywnie nawilżającym i łagodzącym. Intensywnie nawilżający i łagodzący żel o natychmiastowym działaniu stworzony na bazie ekstraktu z liści aloesu. Doskonały do codziennej pielęgnacji wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry. Szczególnie polecany po opalaniu. Nie zawiera parabenów.
Działanie: Kojący żel o natychmiastowym działaniu. Doskonały do codziennej pielęgnacji wrażliwej,skłonnej do podrażnień skóry. Idealny preparat poopalaniu.
Pojemność: 125 ml, cena ok. 29 PLN

2. Nesti Dante Chocolate Soap Cacao
Mydło toaletowe ciemna czekolada. Nada ciału ciepły i aromatyczny zapach cacao.
Waga: 200g, cena ok. 20 PLN

3. John Masters Organic
Czerwona Pomarańcza & Wanilia - balsam do ciała. Cynk & Szałwia - szampon do włosów normalnych. Cytrus & Gorzka Pomarańcza - odżywka do włosów. Czerwona Pomarańcza & Wanilia - żel pod prysznic
Próbki o pojemności 10 ml. Pełnowymiarowe produkty kosztują ok. 100 PLN za sztukę

4. Fridge by yDe pomarańczowa maska do twarzy
Głęboka regeneracja, nawilżenie i uspokojenie skóry. Maska na bazie oleju z orzechów makadamia obfituje w NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe), witaminę C E, karotenoidy oraz flawonoidy. Duża zawartość ekstraktu z kakao ujędrnia i wygładza skórę oraz wspomaga produkcję beta-endorfin zapewniając uspokojenie, odprężenia i komfort.
Sposób stosowania: Oczyść twarz peelingiem "pomarańcze". Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nanieś niezbyt grubą warstwę maseczki ( wielkości 1 - 2 orzechów laskowych ). Zalecane jest, aby była ona stosowana prosto z lodówki, bądź innego chłodnego miejsca, gdyż zimny preparat naniesiony na ciepłą skórę zmieni lekko konsystencję, a poszczególne składniki zaczną prawidłowo działać. Maskę pozostawić na 10 -15 minut. W razie potrzeby po upływie wskazanego czasu nadmiar maski usunąć.

5. Carma Laboratories, Carmex Lip Balm Cherry Tube SPF 15
Zalecany jest wszystkim tym, których usta wystawione są na długotrwałe działanie czynników atmosferycznych (słońce, mróz czy wiatr). Po zastosowaniu balsamu usta stają się pełniejsze i bardziej jędrne, a przede wszystkim nawilżone i odżywione. Balsam leczy suche kąciki ust oraz niepowtarzalnie radzi sobie z opryszczką, nadaje również delikatny połysk i niesamowite uczucie świeżości i delikatnego chłodu.




Mam nadzieję, że kolejny rownież uda mi sie upolować. A tym czasem idę rozmyślać w co się jutro ubrać do filharmonii :) jakieś pomysły?

Pozdawiam,
Mag

3 komentarze:

  1. Cały czas mam ochotę go zamówić, ale jakoś boję się rozczarowania, tak czy inaczej pewnie prędzej czy później zaryzykuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się nie boje co by nie było to zawsze będzie dla mnie niespodzianka albo większa albo mniejsza ale zawsze:)

      Usuń
  2. a gdzie można przystąpić do tego?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)