piątek, 27 stycznia 2012

Maseczki - Himalaya


Jakiś czas temu w dniu darmowej dostawy natrafiłam na sklep oferujący kosmetyki himalaya herbals. Zamówiłam sobie na próbę 3 maseczki. Poniżej zdjęcia i opisy ze sklepu w którym zrobiłam zakupy. A na samym dole moje pierwsze wrażenia:)


Maseczka z miodli indyjskiej do cery trądzikowej. Oczyszcza skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników. Odmładza i ujędrnia skórę, przywracając jej naturalny blask. Antybakteryjna maska reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza zatkane pory skóry i zapobiega nawrotom zaskórników. Poprawia strukturę skóry, odmładza ją i ujędrnia. Miodla indyjska znana ze swoich przeciwbakteryjnych właściwości pomaga pozbyć się trądziku. W połączeniu z kurkumą skutecznie eliminuje bakterie wywołujące trądzik. Ziemia fulerska daje uczucie przyjemnego chłodu i wygładza skórę. Kosmetyk został wybrany jako najlepszy w jesiennej edycji Best Beauty Buys magazynu IN STYLE (wrzesień 2009).Neem


Maseczka błotna do cery tłustej oczyszczając. Maska do twarzy wzmacnia i napina skórę, przywracając jej młody wygląd i naturalny koloryt. Błoto bogate w minerały redukuje nadmiar wydzieliny z gruczołów łojowych, oczyszcza zatkane pory i usuwa zaskórniki. Przywraca cerze elastyczność i odbudowuje jej prawidłową strukturę. Pomaga zredukować drobne skazy i zmarszczki. Ziemia fulerska głęboko oczyszcza skórę i daje uczucie przyjemnego chłodu. Orzech włoski usuwa martwe komórki naskórka. Glina mineralna łagodzi podrażnienia, poprawia mikrokrążenie, sprawia, że skóra jest miękka i elastyczna.


Maseczka złuszczająca peel-off migdałowo-ogórkowa. Maska do twarzy typu peel-off odblokowuje pory, złuszcza drobne nierówności, pozostawiając skórę zdrową i lśniącą. Migdał odżywia, wygładza i zmiękcza skórę. Ogórek tonizuje i daje efekt przyjemnego chłodu. Ananas usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka oraz ujędrnia skórę. Agrest indyjski oczyszcza i działa jako naturalny antyoksydant.


Ja użyłam już dwóch maseczek z miodli i maseczki błotnej. Z obydwu maseczek jestem bardzo zadowolona i na 100% wiem, że kupie kolejne opakowania. Szczegóły i konkretne recenzje poszczególnych maseczek zamieszczę wkrótce. Mogę jeszcze dodać tylko tyle, że produkty okazały się dla mnie na tyle fajne, że kupiłam już 3 kolejne produkty z tej firmy, o czym oczywiście uprzejmie Wam doniosę w najbliższym czasie:)

Co do samego sklepu to gorąco go polecam KLIK.  Szybka i miła obsługa, towar dostałam ekspresowo zapakowany w "kosmetyczkę" widoczną na zdjęciach wraz z folderami reklamowymi. Ceny też są bardzo przystępne i można trafić na promocje.


Czy Wy używacie czegoś z tej firmy? Możecie mi polecić coś co przy kolejnym zamówieniu powinnam kupić?:)

Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie :D Ale widzę, że mają fajne produkty w swojej ofercie, kto wie może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje tych maseczek. Ja póki co testuję maseczkę z the face shop.

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)