wtorek, 17 stycznia 2012

Przyjemny dzień

Po miesiącu zastanawiania się podjęłam męską decyzję i postanowiłam, że kupię sobie nową torebkę. Model wybrałam już dawno, ale jakoś mimo namawiania Jus, że to świetna torebka nie byłam przekonana. W końcu wczoraj postanowiłam, że chce właśnie tą nie inną! Niestety jak się okazało nie było to takie proste, bo model, a przede wszystkim kolor jaki wybrałam był już w sklepach na wykończeniu. Szczęśliwie znalazłam ostatnich egzemplarz w moim mieście i mój wspaniały facet ją dla mnie zdobył! :) Tak więc prezentuje mój nowy nabytek, czyli moja nową ulubioną torebkę.


Producent: ZARA, Cena: 459 pln

I druga dobra nowina - dziś dotarł do mnie mój pierwszy kiss box i powiem szczerze, że jestem miło zaskoczona. Za kilka dni oczywiście napiszę co znalazło się w moim pudełeczku:)


A jak wasze kiss boxy? Planujecie zamawianie kolejnych:)

Pozdrawiam,
Mag

18 komentarzy:

  1. Śliczna torba, ale cena równie zniewalająca ;D. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem ale raz się żyje:)) jest skórzana wiec posłuży mi długo:D

      Usuń
  2. Faktycznie nigdy nie dałabym tyle za jedną torebkę ;p Jakoś mi się ta nie podoba i dałabym za nią najwyżej 20 zł ,bez urazy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luz did dziękuję za Twoje zdanie:) szkoda że nie kosztowała 20 pln:P byłabym jeszcze bardziej zadowolona!:D

      Usuń
  3. jednak co skórzana, to skórzana, masz pewność, że się nie wytrze czy coś podobnego ;) oby się za taką cenę szybko nie znudziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to się nie martwię ja się mocno przyzwyczajam do rzeczy i jak mam coś ulubionego to nosze to ciągle:)

      Usuń
  4. o miałaś szczęście, że dostałaś tą torebkę z zary w moich nie ma już ani jednej pozostały jedynie w odcieniu navy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem taka ciekawa co masz w kiss boxie??
    torebka obłedna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że dziś wieczorem zaspokoję twoja ciekawość:)

      Usuń
  6. Myślałam o takiej torebce - ale z allegro za jakieś 120 zł ;);P Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam o tańszej z allegro ale to nie było to samo:]

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)