sobota, 19 stycznia 2013

chodź i poKORALuj mój świat czyli IKEA PYSSLA korale



 lubicie tworzyć?
przy okazji ostatnich zakupów IKEA trafiłam na zestaw koralików PYSSLA KLIK

 
 

Kupiłam je z myślą o artystycznej duszy mojej córki, ale okazało się, że i mnie te maleństwa wciągnęły bez reszty ;)
Koraliki układamy w dowolnych kombinacjach i kształtach na specjalnych formach KLIK, a następnie prasujemy nasze dzieło żelazkiem przez dołączony do zestawu papierek i gotowe! 
 Możemy cieszyć oczy kolorowymi podkładkami pod kubek, szklankę, doniczkę i co tam jeszcze przyjdzie nam do głowy ;) Jedynym ograniczeniem jest tutaj nasza wyobraźnia :) Lubię to! :D




Za niecałe 26zł dostajemy mnóstwo zabawy, a w efekcie końcowym satysfakcję z naszego dzieła :)
W internecie znalazłam też zdjęcia biżuterii wykonanej w ten sposób! Koniecznie muszę spróbować.
Szczerze polecam.
Nasze twory mogą być świetnym prezentem dla najbliższych, a przecież wielkimi krokami zbliża się Dzień Babci i Dziadka :)

Jak Wam się podoba taki pomysł na długie, zimowe wieczory lub leniwe weekendy? Dajcie znać czy lubicie taki sposób spędzenia wolnego czasu i koniecznie pochwalcie się Waszymi artystycznymi talentami!

Pozdrawiam ciepło 
Jus

5 komentarzy:

  1. wyguglałam :) https://www.google.pl/search?num=10&hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1241&bih=593&q=PYSSLA&oq=PYSSLA&gs_l=img.12...0.0.0.2446.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac.4NdjaaprYnI chyba zacznę sama tworzyc:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) będę wiedzieć czego szukać gdy potrzebny mi będzie prezent dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za miły komentarz;) Ciekawe te koraliki.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)