wtorek, 8 stycznia 2013

by paznokieć nie był złamany, potrzebne są zmiany - odżywka Auriga Si-Nails

Nowy rok - nowe postanowienia. W moim wypadku rozchodzi się o paznokcie, które są w opłakanym stanie. Łamią się straszliwie, rozdwajają. Krótko mówiąc szału nie ma :) Wina oczywiście leży po mojej stronie - zaniedbałam dłonie straszliwie :/

W takich chwilach na ratunek zawsze przychodzi mi genialna odżywka do paznokci Auriga Si-Nails.


Nakłada się jej kolejne warstwy przez 3 dni, po czym zmywamy i powtarzamy cykl od początku. Producent zaleca stosowanie przez co najmniej dwa miesiące, ale ja już po dwóch tygodniach widzę kolosalną różnicę - paznokcie szybciej rosną, stają się mocniejsze.

Odżywka ma formę bezbarwnego lakieru, co mi osobiście bardzo odpowiada. Kolejne warstwy dają bardzo subtelny efekt. Produkt może też służyć jako baza pod kolorowy lakier. Żadnych minusów jak do tej pory się nie dopatrzyłam. Jak dla mnie produkt idealny.

Życzcie mi wytrwałości w stosowaniu :)

Jakie są Wasze noworoczne postanowienia? Czy już zabrałyście się za ich realizowanie?

Pozdrawiam
Jus

5 komentarzy:

  1. "by paznokiec nie byl zlamany, potrzebne sa zmiany" hehe od dzisiaj moje motto przewodnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i czekam na wyniki, bo nie czytałam jeszcze o tej odżywcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję ;) dam znać co i jak, jeśli uda mi się ją stosować przynajmniej miesiąc

      Usuń
  3. ja jestem nadal nią zaciekawiona i czekam na Twoją recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)