sobota, 12 stycznia 2013

Gadżety kobiety


Styczeń okazał się miesiącem dodatków i gadżetów ;) Nie kupiłam z kosmetyków nic (!!!) poza jedną czerwoną pomadką. Strasznie się cieszę, bo każdą z tych rzeczy będę używać z wielką przyjemnością, no i co najważniejsze - ułatwią mi życie codziennie, ale po kolei...


Revlon lip butter candy apple. Nad jej zakupem myślałam już jakiś czas temu, ale niestety nie mogłam się zdecydować. Piszę niestety, bo teraz nie wiem jak mogłam się bez niej obejść. Jest delikatna, ma bardzo fajną konsystencję i co najważniejsze - świetnie na mnie leży :)


Portfel w zasadzie nie był mi potrzebny, ale tak pięknie się prezentował, że pomyślałam, iż czas na wymianę mojego Mangowego KLIK. Jest o połowę mniejszy, wiec może zyskam trochę miejsca w torebce? Zakupiony w sklepie Stradivarius.


Telefon również został wymieniony na lepszy model. Wcześniej (z wielką przyjemnością) około trzech lat korzystałam z HTC Wildfire. Telefon był bezawaryjny - mimo kilku styczności z twardą rzeczywistością - podłogą. Od tygodnia korzystam z Samsunga i mogę powiedzieć, że jest to teraz przedłużenie mojej ręki, a sama jakość grafiki jest niesamowita.


Okulary zakupione w Stradivariusie. To bardziej dodatek na nadchodzącą wiosnę, ale etui tak mnie urzekło że nie mogłam ich nie kupić;)


Travalo odciążył moja torebkę i już nie wyobrażam sobie życia bez niego :) Jest mały zgrabny i bardzo prosty w użyciu, a ja już nie muszę nosić ze sobą całego flakonu perfum. W okresie jesienno zimowym używam niezmiennie od kilku lat Euphorie CK KLIK. Cieszę się, że mam swój ulubiony zapach zawsze przy sobie.


Apaszki z Zary umilają i ocieplają codzienne zmagania z zimnem. Te pochodzą z kolekcji dla nastolatek ale, tak naprawdę u mnie sprawdzają się równie dobrze mimo, że nastolatką już dawno nie jestem:)


Shopper z Zary jest obecnie moja ulubioną torebką, z którą nie potrafię się rozstać i pasuje mi praktycznie do wszystkiego. Jest wygodna pojemna i dobrze się prezentuje.


Kolczyki z Kruka to również bardzo udany zakup, ponieważ podejrzewam, że posłużą mi na lata. Są klasyczne, delikatne i zawsze modne.


I ostatni, ale również pomocny w życiu codziennym gadżet - szczotka Tangle Teezer w wersji kompaktowej do torebki. Podczas wakacji w UK zakupiłam swoją pierwszą szczotkę KLIK i od tamtego czasu stała się moim ulubieńcem. Niestety normalna wersja nie nadawała się do torebki, w związku z czym postanowiłam kupić tą, aby w ciągu dnia zapanować nad moja niesforną fryzurą:)

A jak prezentują się Wasze gadżety? Może jest coś czego jeszcze nie mam, a powinnam posiadać? ;)

Pozdrawiam,
Mag

18 komentarzy:

  1. Travalo mam i uwielbiam
    w dodatku jest niezniszczalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie nic się z nim nie dzieje i szczerze powiem że teraz zastanawiam się tylko nad tym czy po "wsadzeniu" do niego innego zapachu nie będzie czuć nadal wcześniejszych perfum? Pozdrawiam Mag :)

      Usuń
  2. ja oprócz tego noszę często w torebce aparat fotograficzny - np. gdy zobaczę ciekawy gadżet w Mediamarkt to nie muszę sobie go zapisywać żeby sprawdzić w domu recenzje tylko szybko cykam zdjęcie :) a poza tym przydaje się gdy chcemy z chłopakiem robić lepszej jakości zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze cykam komórką bo nigdy nie potrafię aparatu wrzucić do torebki przed wyjściem:P ale fakt robienie zdjęci mocno ułatwia życie! Pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. Galaxy SII albo Iphone to bedzie moj nasteony telefon ojjj tak:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad ugryzionym jabłkiem tez myślałam ale wygrał galaxy i naprawdę nie żałuję :) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  4. Kochana, zapraszam Cię na mega duże rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna pomadka:) i zazdroszczę telefonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) telefon naprawdę polecam. Pozdrawiam Mag

      Usuń
  6. boską masz tą torbę! no i (nie)stety chyba zachęciłaś mnie do zakupu tej pomadki, niestety dla portfela oczywiście, bo sądzę, że na ustach będzie wyglądał fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo ja się nimi zachwycam codziennie rano jak je zakładam:P Pozdrawiam Mag

      Usuń
  8. Swietna torba!wlasnie takiej szukam:-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pędem do zary może jeszcze są?:) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)