niedziela, 23 października 2011

Weekend


Ledwo się zaczął a już go nie ma… weekend dla mnie zawsze trwa za krótko! Bardzo lubię spokojnie podążać po sklepach nie myśląc o tym, że na drugi dzień muszę iść do pracy albo muszę coś zrobić w domu. Z tego względu w sobotę wybrałam się na poszukiwania idealnych jeansów i torebki. Oczywiście spodni nie kupiłam ale za to znalazłam inne poprawiające mi humor zdobycze:]
Sobotę rozpoczęłam od odwiedzenia Mango gdzie jakiś rok temu kupiłem swoja ukochana niestety już lekko zużyta torebkę. Torebki niestety nie znalazłam ale przy wejściu moja uwagę przykuł portfel w pięknym kolorze kawy z mlekiem. Szczegółowy opis dostępny na stronie producenta tutaj KLIK. Cena 79 pln  


Ostatnio bardzo lubię odwiedzać Tesco nie tylko dlatego, że jest tam wszystko. Bardzo ostatnio polubiłam firmę F&F bo już kilka razy znalazłam tam naprawdę fajne niedrogie ciuchy, akcesoria i dodatki domu. W tym roku znalazłam na stronie F&F rękawiczki w pięknym musztardowo żółtym kolorze KLIK. Niestety nie znalazłam ich już w sklepie więc wybrałam taki sam model ale w innym kolorze, który niestety jest mało praktyczny, ale bardzo mi się podoba. Cena 29 pln.


W domu lubię czuć się wygodnie i swobodnie dlatego uwielbiam chodzić w zwykłej białej bokserce, dresowych szarych spodniach i cudownie wygodnych baletkach. Oczywiście mam już swoje ulubione ale jak zobaczyłam piękne te z F&F na wieszaku obok innych kapci to musiałam je mieć. Od samego patrzenie na nie robi Mi się miło:] Cena 29 pln


I ostatnia rzecz BeBeauty, Spa, Masło do ciała z połyskującymi drobinkami, Mango. Powiem szczerze, ze nie ma zielonego pojęcia czego mam się spodziewać po tym produkcie bo nigdzie nie czytałam o nim żadnej recenzji. Skusiły mnie złote drobinki i zapach mango tak więc już nie mogę się doczekać aż skończę swoje opakowanie balsamu i zacznę testowanie.

 

A jak wasz weekend? Wypoczęte gotowe na kolejny?:) Ja już myślę o kolejnym wolnym dniu a tym czasem idę zmyć maseczkę aspirynową bo z 20 minut zrobiła się już godzina i czuje że mam kamienną twarz!:)

 





Pozdrawiam,
Mag


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny portfel, ale kapcie bija wszystko na głowę :) są przeurocze :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. portfel jest PRZEPIĘKNY i z niecierpliwością czekam na recenzję tego balsamu biedronkowego :) połyskujące drobinki mnie intrygują! ;) Jus

    OdpowiedzUsuń
  3. papucie:) thank you! Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne które skusiły się na kupno peelingu z Biedronki :D hihihi
    Pozdrawiam! ;-)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)