niedziela, 30 października 2011

robie nic


Pyszna kawa w ulubionym kubku, ciepły kocyk, wygodne łóżko i ON to wszystko czego potrzeba mi do udanego, leniwego dnia w długi, jesienny weekend :)


A wieczorem planuje wypróbować maseczkę, którą dała mi Jus. Ava, Warzywny Ogród, Maseczka z ekstraktem z pomidora - można ja zakupić tutaj KLIK. Strasznie jestem ciekawa jej działania. Przeczytałam na wizażu dużo pozytywnych opinii. Strona producenta od samego wejścia zachęca bo firma Ava jako jedyna w Polsce posiada licencję na produkcję kosmetyków ekologicznych i certyfikaty jakości ECOCERT potwierdzające ich naturalność i organiczność. Znacie tą firmę? Strona producenta KLIK


Ktoś może jej już używał?

 

Pozdrawiam Was leniwie i ciepło!
Mag

2 komentarze:

  1. Masz rewelacyjny kolor scian w pokoju! Lozko tez wyglada przyjemnie, napewno bedziesz miala cudowny dzien:)

    O maseczkach slyszalam, ale nie wyprobowalam na sobie...nie mam za bardzo dostepu do polskich kosmetykow. Chwala bogu juz niedlugo wracam do polski, wiec z niecierpliwoscia bede czekala na twoje zdanie na ich temat!:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram swietny kolor !
    czekam na relacje maseczki!!
    OBSERUUJE:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)