poniedziałek, 17 października 2011

a po ZOO


Zgodnie z zapowiedzią… Po ZOO jak to baba nie mogłam obejść obojętnie koło tkmaxxa mimo, że nawet nie był po drodze do domu:P

Pisząc to myślę sobie, że jestem totalnym frikiem jeśli chodzi o włosy bo oczywiście zakupiłam dwa kosmetyki do włosów tak tak ostatnio kupiłam 1000ml szampon no ale jak mi się te 1000 znudzi to co?:]

 
Jako pierwszy przedstawiam szampon Wella, Lifetex, Curl Shampoo -szampon do włosów kręconych. Kupiłam go bo bardzo ładnie pachnie i mam lekko falowane włosy które zawsze potrzebują nawilżenia. Zgodnie z opisami znalezionymi w Internecie jest to szampon uelastyczniający do włosów kręconych z ekstraktem z drzewa oliwnego i składnikami odżywczymi delikatnie myje włosy. Nadaje lokom szczególną witalność i elastyczność. Jak tylko przetestuje dam znać czy mam elastyczne loki:]
Pojemność 250 ml, cena 19,99 pln (tkmaxx) – znalazłam w sklepie internetowym za 18 pln


Drugi nabytek to James Brown London, Scandalous Gorgeously Rich Moisturising Conditioner. Podobno jest to cudownie bogata odżywka do włosów dzięki, której nasze włosy będą błyszczeć i lśnić. Natomiast przy każdym poruszeniu głowy będzie się uwalniać zmysłowy zapach...  jednym słowem cud, miód, malina czyli poużywam zrecenzujeJ Na pierwszy rzut oka troszkę pachnie tak męsko ale przyjemnie i ma miliony błyszczących drobinek.
Pojemność 2x100ml (były tylko dwupaki) cena niestety nie pamiętam bo wywaliłam rachunek, ale coś ok. 10 pln (tkmaxx)


Pozdrawiam,
Mag

8 komentarzy:

  1. Kolejną rzeczą której Wam zazdroszczę po zoo jest tkmaxx ;( z tego co piszą jest skarbnicą. Ja najbliższy mam 200km od Lublina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tkmaxxa - to prawdziwa kopalnia skarbów :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z poprzedncizka, to kopalnia skarbow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa recenzji tej odżywki do włosów :) Opakowanie do mnie przemawia :D Zobaczymy jak działa :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog . Dołączę się do obserwatorów i będę komentować . Liczę na to samo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Disturbed Style do mnie też opakowanie przemówiło!:P na pewno napisze recenzje tak więc zapraszam do czytania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)