sobota, 15 października 2011

Tydzień specjalnych cen w ZOO


Dziś troszkę mniej kosmetycznie jak widać po tytule. Chciałabym zachęcić Was do odwiedzenia Wrocławskiego ZOO. Jeszcze jutro trwa ostatni dzień akcji pt. Tydzień specjalnych cen w trakcie której od 10 do 16 października można odwiedzić ZOO kupując promocyjny bilet za 3 pln.


Ja bardzo lubię aktywnie spędzać wolny czas dlatego też skorzystałam z zaproszenia do ZOO i spędziłam naprawdę wesołe i ciekawe 2 godziny w otoczeniu zwierzaków. Pogoda bardzo nam dopisała i powiem szczerze, że nie tylko nam bo zwierzęta naprawdę wyglądały na zadowolone. Tak dla porównania jak byłam w ZOO w sierpniu tego roku to połowa zwierząt się pochowała a reszta leżała bezwiednie na słońcu lub w cieniu czasami machając ogonem. A dziś działo się wiele łącznie z romansami lwa, głaskaniem żyrafy oraz kłótniami pelikanów.



W ZOO ostatnio dzieje się dużo fajnych zmian, które podnoszą znacznie atrakcyjność miejsca. Niestety bilety znacznie podrożały (normalny 25 pln) ale widać, że są to pieniądze potrzebne i właściwie wykorzystywane. Więcej o Wrocławskim ZOO poczytacie na ich oficjalnej stronie KLIK. A Wy macie u siebie ZOO? Lubicie tam chodzić?



 

Oczywiście po ZOO nie wytrzymałam i pobuszowałam w tkmaxx w poszukiwaniu żelu pod prysznic, ale o tym następnym razem.

Pozdrawiam ciepło,
Mag

5 komentarzy:

  1. Aaaaa, jaka słodka małpka :)
    Obserwuję.
    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę :( Lublin niestety nie posiada tak fajnych atrakcji :/

    OdpowiedzUsuń
  3. też ostatnio byłam w zoo :)

    Ja prowadzę bloga lekko o kosmetykach, modzie, gotowaniu, IT INSPIRES ME - czyli wszystko to, co mnie inspiruje i może zainspirować Was. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam rok temu w zoo:))
    obserwuje i licze na to samo:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiutek może są inne lepsze?:) Mag

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)