piątek, 28 października 2011

poszłam tylko po żel ;)


Od razu zaznaczam że wyszłam tylko po żel pod prysznic. Oczywiście jak zawsze na żelu się nie skończyło. Te promocje zawsze nakłaniają człowieka/kobietę do złego;)

 
Pierwszy w ręce wpadł mi VICHY, Purete Thermale, płyn do demakijażu skóry wrażliwej 3w1, roztwór micelarny. Ma on oczyścić (jak mleczko) złagodzić podrażnienia i nie wysuszyć skóry. Strasznie jestem ciekawa jego działania. Pojemność 200 ml, cena 18 pln (promocja na kartę Klienta).

 
Kolejna rzecz to Bayer, Aspirin. Tutaj nic wyjaśniać nie musze. Nie jestem chora, po prostu postanowiłam spróbować działanie maseczki aspirynowej na własnej skórze. Pojemność 10 tabletek, cena 4,99 pln, (promocja na kartę Klienta).


I ostatni nabytek - no tak, tak - żel pod prysznic!:) Nivea, Water Lily & Oil, Pielęgnujący żel pod prysznic z perełkami olejku o zapachu lilii wodnej. Oczywiście już dziś miałam pierwsze użycie i mogę powiedzieć że pierwsze wrażenie bardzo dobre i miłe. Pojemność 250 ml, cena 7,49 pln (promocja na kartę Klienta).

  
Czas zmyć maseczkę aspirynową, tak więc miłego weekendu.


Pozdrawiam,
Mag

7 komentarzy:

  1. używam tego płynu Vichy i jestem bardzo zadowolona :) Jus

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczka ok:] skóra czysta promienna wygładzona no ale zobaczymy co będzie dalej zamierzam ja systematycznie robić przez miesiąc:) na pewno napisze o niej recenzję:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym olejku słyszałam same pozytywne opinię. Czuję że i ja niebawem się skuszę na niego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes zadowolona z płynu Vichy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także jestem w trakcie stosowania maseczki aspirynowej, moje efekty to narazie gładziutka buzia po jej zmyciu.

    Zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)