czwartek, 20 października 2011

red rose


Dziś dzień szczególnie udany bo upolowałam na przecenie sweterek w H&M za 30 pln to raz a dwa właśnie siedzę i pije przepisze piwko o smaku truskawkowym (zakupione w Almie za około 6 pln)
 
 




Ostatnio bardzo podoba mi się czerwona szminka i postanowiłam jutro postawić na usta w kolorze „red rose”. Dziękuje Jus za udostępnienie takowej:)

 
Myślę, że w czerwonej pomadce tak jak w butach na obcasie jest coś co sprawia, że kobieta czuje się pewniej. A wiec moje drogie plan na jutro: wstać rano, zrobić się na bóstwo, przyodziać ulubione buty na niebotycznie wysokim obcasie a na koniec wymalować się czerwoną szminką i dumnie podążyć do pracy a jak nie do pracy to nawet i do tego sklepu po bułki! 

 



A Wy co robicie żeby poczuć się pewnie kobieco przebojowo itp.???

Udanego piątku życzę!

Pozdrawiam,
Mag

3 komentarze:

  1. swietny sweterek .. ja co robie hmm zeby poczuc sie kobieco :) ? hmm .. napewno dbam o siebie i nie mowie o jakis drogich kosmetycznych zabiegach ale paznokcie ładnie zrobione ładna fryzura a po za tym podreslam to co dobre :) milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)