wtorek, 11 października 2011

o sole mio


Z racji tego, że wieczory będą coraz dłuższe, może warto więcej uwagi poświęcić pielęgnacji stóp?
 Polecam Wam rewelacyjną sól do stóp firmy Gehwol.


Stronę firmy znajdziecie tutaj GEHWOL
Sól można kupić w pojedynczych saszetkach lub opakowanie zbiorcze, w którym znajdziecie 10 saszetek (koszt pudełeczka zbiorczego ok. 25 zł).
Soli używam już od dłuższego czasu i jak do tej pory widzę same plusy:
- piękny ziołowy, lawendowy zapach zapach
- bardzo szybko się rozpuszcza w wodzie
- świetnie zmiękcza naskórek
- delikatnie się pieni
- doskonale odświeża i koi zmęczone stopy.
 Oto co pisze producent no i skład dla zainteresowanych:


Jak już pisałam soli używam od dłuższego czasu i jestem nią tak zachwycona, że pewnie długo jeszcze nie zamienię jej na żadną inną :) 
Idą chłodniejsze dni, a wieczorna, ciepła kąpiel, gruba warstwa kremu nawilżającego bądź odżywczego to coś co moje stopy lubią najbardziej :)
Trzymajcie się ciepło!
Jus

3 komentarze:

  1. O matko!!! jak by mi się dziś taka kąpiel z masażem przydała!:) Mag

    OdpowiedzUsuń
  2. O, przydałaby mi się ;)

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie sole do kąpieli, ale ta też bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)