niedziela, 9 października 2011

ciasto śliwkowe z kruszonką...

Jesienna aura dopadła i mnie. Skoro wszystkie znaki na ziemi i niestety również niebie wskazują, że czas pożegnać lato, postanowiłam upiec ciasto śliwkowe z kruszonką... :) 


Do przygotowania ciasta potrzebujemy następujących składników:
- lakier AVON nailwear kolor decadence (cena bez promocji ok. 25zł)
- lakier Golden Rose Graffiti Nail Art kolor nr 13 (cena w osiedlowym markecie 13,50zł)

Lakier firmy Avon mieszka w mojej kosmetyczce już długi czas i jestem z niego bardzo zadowolona. Trzeba nałożyć dwie warstwy, żeby uzyskać fajny kolor, ale ma świetną konsystencję i bardzo szybko schnie. Nie tworzy smug. Co do trwałości - jak każdy u mnie - po dwóch dniach wymaga poprawek lub zmycia :) Baaaaardzo go lubię i ten śliwkowy odcień bardzo polecam na nadchodzący sezon :)


Lakier pękający to dla mnie nie nowość, ale skuszona ceną i pięknym odcieniem złota postanowiłam wypróbować firmę Goden Rose.
Oto co producent pisze o lakierach z serii Golden Rose Graffiti Nail Art
Z lakieru i efektu jestem bardzo zadowolona. Nie przeszkadza mi brokat, o którym pisze producent, bo praktycznie go nie widzę ;) Lakier dobrze się nakłada, szybko pęką i wysycha. Nie rozmazuje koloru bazowego. Czego chcieć więcej za taką cenę? :) Polecam, ponieważ ja zaprzyjaźnię się z nim na pewno na dłużej :)


 Tak więc przy użyciu tych dwóch składników udało się szybko wyczarować prosty i efektowny manicure w jesiennych klimatach. A Wam jak się podoba?


Pozdrawiam
Jus

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)