niedziela, 26 sierpnia 2012

Wakacyjne zdobycze


Jakiś czas temu wróciłam z fantastycznych wakacji w UK. Pisze jakiś czas temu bo mimo, że minęły tylko dwa tygodnie to już powoli czuje, że chce kolejnych wakacji :p Oczywiście jadąc tam miałam w głowie listę rzeczy, które chce zabrać lub wysłać do Polski. Postawiłam na rzeczy, które zainteresowały mnie po Waszych pozytywnych recenzjach oraz rzeczy, które nie są dostępne wogóle lub jeszcze w PL. Plan w 200% zrealizowany w związku z czym dziś fotorelacja ze zdobyczami. Na chwilę obecną zaczęłam już korzystać z kilku rzeczy, ale o tym w kolejnych postach z recenzjami:)












A poza kosmetykami oczywiście znalazło się miejsce na ubrania i kolorowe cukierki do babeczek, które uwielbia moja chrześnica :))




Pozdrawiam,
Mag

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)