piątek, 31 sierpnia 2012

Wella Lifetex Curl szampon uelastyczniający loki - recenzja


Pięknie pachniał i miał za zadanie uelastycznić moje loki... tak pisałam po jego zakupie KLIK. Wella Lifetex Curl to szampon uelastyczniający do włosów kręconych z ekstraktem z drzewa oliwnego i składnikami odżywczymi. Delikatnie myje włosy i nadaje lokom szczególną witalność oraz elastyczność. Tak przynajmniej pisze producent :)



Plusy są tylko 3 i to podstawowe: ładnie pachnie, myje włosy i ma kremową konsystencję co w połączeniu z ciekawym otwarciem naprawdę pozwala na szybkie dozowanie odpowiedniej ilości płynu.

Minusy jeden największy i dyskwalifikujący. Robi mi siano na głowie, mam wrażenie że włosy się wysuszyły, a nie uelastyczniły. Pierwszy raz doświadczam czegoś takiego i ciesze się, że posiadam tangletizer, bo w przeciwnym razie po każdym myciu chyba musiała bym płakać.

Nie polecam i sama nigdy go więcej nie kupię. Odczuwam wielką radość, że się kończy:D


Żeby nie było tak całkiem nie miło... zawiadamiam, że od dziś jestem szczęśliwą posiadaczką nowego katalogu IKEA :D

Pozdrawiam,
Mag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)