środa, 14 grudnia 2011

Euphoria

Dziś dotarł do mnie mój własny urodzinowy prezent jaki sobie sprawiłam...


To już 3 flakon w moim życiu i obawiam się, że nie ostatni:) Perfumy zakupiłam w sklepie internetowym KLIK. Polecam ten sklep, ponieważ cała sprzedaż odbyła się bez zarzutów, a towar jest wart swojej ceny. Najważniejsze... perfumy są oryginalne :)


Tak w skrócie info dot. zapachu znaleziony w internecie euphoria to seksowny zapach działający na wyobraźnię. Zapach został stworzony dla kobiet, które dążą do absolutnej wolności. Są pewne siebie i charakteryzuje je wrodzona elegancja. Kompozycję otwierają egzotyczne owoce nuty granatu, kaki, które wzbogacono zielonymi nutami. Środek zapachu to zmysłowa kombinacja kwiatu lotusa, champaca i czarnej orchidei. Całość uzupełnia zmysłowy czarny fiołek, połączony z płynną ambrą i piżmem. Calvin Klein EUPHORIA uwolni twoje marzenia.



Ja uwielbiam ten zapach i co zimę jest dla mnie już standardem:) Żałuje, że taj notki nie mogę spryskać perfumami tak, aby każdy wiedział o czym pisze:)





Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. Masz rację - szkoda, że blogi nie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :D Jaki drogi.Ale to w końcu Calvin Klein ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. PureMorning może to i dobrze bo ja pewnie bym całymi dniami siedziała i wąchała:P

    didi drogi ale za to piękny intensywny i jak sobie podzielę pieniądze jakie na niego wydalam na np. 3 lata to wychodzi mi bardzo tanio:P

    Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. No włąśnie klasyczna Euphoria do mnie nie przemawia, wręcz mi się nie podoba.
    Ale zakochałam się w wersji Forbidden i już ją mam.
    Zauważyłam, że odpowiada mi dużo zapachów od CK - Eternity - wszystkie, CK One, Forbidden Euphoria.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)