piątek, 16 grudnia 2011

na dobry humor...

Czasami po wyjściu z pracy mam ochote umilić sobie dzień a czasem poprostu myśle, że zasługuje na nagrodę za dobre sprawowanie :P W zasadzie kolczyków mam niezliczoną ilość, ale to nie oznacza, że nie mogę kupić kolejnych....


Kolczyki owocowe wywołały uśmiech na mojej twarzy i o to wlaśnie chodziło. Uśmiech bezcenny, a kolczyki jedyne 14.90 pln!:)


Jakie są wasze sposoby na pochmurne dni??? Co wybieracie wiśnie, jabłko czy może arbuza?:)


Pozdrawiam,
Mag

6 komentarzy:

  1. Arbuzy najlepsze ;) Moim sposobem na pochmurne dni jest oczywiście ciepła herabtka i dobra książka :) A jeżeli mam lenia i nie chce mi się czytać to muzyka.Najpiękniejsze co może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jakie śliczne !!! : )
    obserwuję będę regularnie czytać i mam nadzieję, że zaprosisz do obserwowania mojego bloga swoich znajomych http://motylowyswiat.blogspot.com/ :))
    pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. did ja tez najbardziej:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiśnie zdecydowanie :).
    Mi najlepiej robi herbata i kawałek czekolady z orzechami. Z drugiej strony, jestem ponurakiem, listopad to dla mnie najpiękniejszy miesiąc ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)