czwartek, 29 grudnia 2011

ostatnie zakupy

Prawdo podobnie dziś dokonałam ostatnich zakupów w tym roku:) Pierwsze zakupy odbyły się wirtualnie i własne oczekuję na przesyłkę z Biochemii Urody. Zamówiłam sobie
- Puder bambusowy - 50 ml
- Pudełko na puder sypki 15 ml z sitkiem
- Hydrolat oczarowy - 200 ml
- Maseczka BŁOTNA z perłami - 50 ml

Niedługo możecie się spodziewać więc wrażeniach po przyjściu przesyłki:) Dziś dodatkowo odkryłam nowo otwartą super pharm bliżej mojej pracy o zgrozo! No i oczywiście musiałam się udać na przypadkowe zakupy w drodze do domu:)


Kupiłam
- Sztuczne rzęsy w kępkach, Inter Vion,
- Lakiery do paznokci, essence, 01 my sparkling acrobat,
- Głęboko oczyszczające paski na nos z aktywnym węglem, Beauty Formulas,
- Liner w płynie, essence,
- Róż, essence, 40 natural beauty,
- Pędzel do różu nr 1201 Bamboo Blush Brush, EcoTools.


A jak wasze ostatnie zakupy przed nowym rokiem???:)

Pozdrawiam,
Mag

3 komentarze:

  1. ponieważ moja kolekcja kosmetyków jest wystarczająca to skupiam się na zakupach ciuchowych - tych nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj zazdroszczę pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...N's Life... ja chyba tak nie potrafię:P zawsze coś jest czego nie miałam albo słyszałam o tym i chce mieć:)

    Mallene pędzelek jest extra użyłam go dziś pierwszy raz i już wiem że jest moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)