wtorek, 22 stycznia 2013

Z PIEKŁA RODEM czyli Barwa, Siarkowa Moc, Specjalistyczny antybakteryjny szampon przeciwłojotokowy - recenzja


Barwa, Siarkowa Moc, Specjalistyczny szampon antybakteryjny przeciwłojotokowy. Szampon przeciwłojotokowy polecany jest do mycia i pielęgnacji włosów z problemami łojotokowymi. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych dokładnie oczyszcza skórę oraz usuwa nadmiar łoju i obumarły naskórek. Szampon wspomaga również redukcję łupieżu. 

Regularne stosowanie szamponu znacznie poprawia kondycję i wygląd włosów, ułatwia ich rozczesywanie, nadaje połysk i elastyczność. Odpowiednia kompozycja zapachowa neutralizuje woń 
siarki pozostawiając przyjemny, świeży zapach. Może być stosowany do włosów po trwałej ondulacji i farbowaniu.
Właściwości:
- reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum,
- hamuje rozwój mikroorganizmów,
- skutecznie zwalcza łojotok i zapobiega jego ponownemu powstawaniu,
- wspomaga redukcję łupieżu,
- przywraca naturalne pH skóry,
- nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza skóry głowy.
Efekt likwidacji objaw łojotoku i poprawy stanu skóry widoczny po 3 tygodniach. Przebadany dermatologicznie w konsultacji z gabinetem fryzjerskim.




Dużo przeczytałam negatywnych opinii na jego temat i muszę stanowczo powiedzieć, że się z nimi nie zgadzam. Szampon bardzo dobrze myje skórę głowy i włosy. Jest bardzo wydajny (na zdjęciu 2 tygodniowe zużycie przy codziennym myciu bardzo długich włosów) i po jego użyciu nawet nie muszę używać odżywki. Konsystencja na początku wydawała mi się bardzo rzadka, ale przy dłuższym stosowaniu naprawdę mi ona odpowiada. A i jeszcze jeden plus za...



...piekielnie wygodne w użyciu otwarcie ;) Niby nic, a jednak przy codziennym użytkowaniu bardzo ułatwia sprawę. Pierwszy raz się z takim otwarciem spotykam i bardzo mi się podoba ;)

Używałyście tego szamponu? Znacie kosmetyki Barwa?

Pozdrawiam,
Mag

8 komentarzy:

  1. tego szamponu jeszcze nie miałam, zaciekawił mnie. Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a ciekawość to pierwszy stopień do piekła :P Pozdrawiam Mag

      Usuń
  2. Nie używałam go jeszcze. Może się na niego kiedyś skuszę. Faktycznie ma ciekawe otwarcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuś się kuś, ale na własną odpowiedzialność bo naprawdę nie wiem czy również u Ciebie się sprawdzi :) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  3. Jestem niestety po drugiej stronie barykady, ponieważ do tej pory nie miałam tak tragicznego szamponu. Robiłam już na jego temat recenzję, ale tak naprawdę powinnam zrobić jeszcze mały update.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto powiem Ci, że z wielkim zaciekawieniem zaraz lecę szukać Twojej recenzji:) a tak jeszcze w temacie nadal mnie to zadziwia, że jeden produkt dla jednej osoby jest bardzo ok a dla drugiej to bubel:) Pozdrawiam Mag

      Usuń
  4. Muszę też go zastosować i sprawdzić efekt :) zwłaszcza otwarcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)