piątek, 11 stycznia 2013

New In

czyli na co ostatnimi czasy swędziała mnie prawa ręka ;)

zakupy, zakupy i jeszcze raz zakupy :) o rzeczach, które znalazły u mnie swój nowy dom


na pierwszy ogień woda toaletowa Amazonia for her Oriflame
kupiona w promocji w jednym z ostatnich katalogów Oriflame
pojemność 30ml, zapach świeży, dosyć intensywny, kojarzy mi się chwilami z męskimi perfumami
zakupiony z myślą o lecie, więc przed nimi jeszcze trochę leżakowania



następnie dezodorant w kulce SWEDISH SPA Oriflame
droga nabycia jak wyżej
byłam ciekawa i zapachu i działania - już wkrótce się przekonam
czy ciekawość to faktycznie pierwszy stopień do piekła ;)


dalej podwójne cienie CHERRY GARDEN EYE SHADOW DUO Oriflame
kupiony jak wyżej
urzekło mnie to tandetne opakowanie - no co poradzę ;) a w środku dwa cienie, w odcieniach które bardzo lubię wiosną, ale wydaje mi się, że aż tak długo leżeć bezczynnie nie będą




teraz kolej na zestaw kolczyków Stradivarius
zakupiony na wyprzedażach w ich sklepie internetowym
cena 14,99 zł
w zamian dostajemy dziewięć par kolczyków w cudnych kolorach
to była miłość od pierwszego wejrzenia
świetnie się noszą i mam nadzieję, że długo mi posłużą


kupiłam tam też zestaw bransoletek Stradivarius w kolorze srebra i złota
cena 19,99zł
można nosić wszystkie razem, tworzyć swoje zestawy, rozdzielać, mieszać
wykonane są dość solidnie i co tu dużo mówić - cieszą moje oko ;)




jak już jesteśmy przy biżuterii to dorzucam jeszcze biały zegarek GENEVA z gumowym paskiem i pozłacanymi elementami przy tarczy
kupiony na allegro
nosi się świetnie i wbrew moim obawom pasuje do prawie wszystkich stylizacji :)



i na koniec świeczka o zapachu śliwki LaRissa kupiona w Biedronce
no dobra śliwki to ja tutaj naprawdę nie czuję, ale kolor idealnie pasuje do mojej sypialni :)


to tyle
czy ktoś dał radę wytrwać do końca? ;))))

nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię czytać takie zakupowe posty na innych blogach, więc jeśli takie posiadacie, wrzucajcie w komentarz linki :)

pozdrawiam
Jus

5 komentarzy:

  1. zegarek jest piękny! zresztą bransoletki i kolczyki też:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się bałam, bo gumowy, bo biały, bo nie wiadomo czy na żywo będzie wyglądał tak samo fajnie, jak na allegrowych zdjęciach, ale jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. A ja szczerze zazdroszcze tego zegarka!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)