niedziela, 26 lutego 2012

Mexx


Uwielbiam zapachy od zawsze, a ten konkretny od 3. klasy liceum. Pamiętam, jak kiedyś popsikałam się perfumami mojej koleżanki na imprezę i to była miłość od pierwszego... powąchania :)



W drogeryjnych opisach piszą o nich tak: MEXX Woman jest kobiecym zapachem dla kobiet świadomych swojej wartości. Blisko rok Pellegrin w swoim laboratorium Le Bar-Sur-Loup tworzył tę kompozycje, dobierając składniki spośród tysiąca mieszanek esencji zapachowych, aż w końcu zawarł w fiolce inspirujące go uczucie. "Wielką radość sprawiło mi tworzenie zapachu dla tej młodej marki, wyobrażając sobie przy tym idealną kobietę, która w sposób świadomy, inspirujący i radosny nosi zapach, będący częścią jej samo realizacji. MEXX Woman, świetny zapach, który roztacza optymizm i radość życia MEXX."

Nuty zapachowe:
Linia głowy: bergamota, cytrusy
Linia serca: róża, jaśmin, fiołki
Linia podstawy: drewno sandałowe, drewno cedrowe, ambra


Perfumy zakupiłam tak naprawdę przez przypadek, po odkryciu, że na empik.com KLIK mają tańsze perfumy:) Uwielbiam ten zapach i nie mogę przestać się wąchać, ale mam nadzieje że to minie!





Ciekawi mnie, czy wy też macie jakiś zapach, który podoba wam się od bardzo dawna i jeszcze nie zdobyłyście się na jego zakup? Ja już wiem, że kolejne perfumy jakie zakupię to będzie Yves Saint Laurent Baby Doll oraz Marc Jacobs Daisy i Daisy Eau So Fresh.


Życzę Wam miłej pachnącej niedzieli.


Pozdrawiam,
Mag

8 komentarzy:

  1. uwielbiam te perfumy ;D

    Zapraszam do siebie, ja tez dopiero zaczynam ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też:)) dziękujemy za zaproszenie na pewno odwiedzimy:)

      Usuń
  2. Zostałyście otagowane:
    http://nsmoments.blogspot.com/2012/03/tag-u-spowiedzi-czyli-moje-kosmetyczne.html

    Miłej zabawy,
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy:) oczywiście weźmiemy udział w tagu:))

      Usuń
  3. Dziewczyny,czekamy na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już już już:) u nas praca wiosenne porządki i... wiosenne zakupy wiec czasu brak ale nadrobimy to:))

      Usuń
  4. Mnie bardzo kusi Lacostee różowa ;)
    zapraszam do mnie z okazji jutrzejszego naszego święta dla moich czytelniczek 20%rabatu w sklepie internetowym Jadwiga ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ten zapach może tez się kiedyś na niego skuszę:) dziękujemy za zaproszenie

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)