piątek, 10 lutego 2012

Małymi krokami do wiosny


Poszukiwałam czegoś na ocieplenie w zimny poranek i przypadkiem na allegro trafiłam na buty:) Wydawały mi się na zdjęciu tak urocze, że bez chwili namysłu po namowie Jus zakupiłam powyższy model. Dziś dotarły i jestem jeszcze bardziej nimi zauroczona. Ehhh kiedy nadejdzie wiosna?!? mam buty do testowania!:)


Oczywiście polecam bardzo sprzedawcę KLIK szybko, sprawnie, towar bardzo zgodny z opisem a przesyłka szybciutka.


Jutro mamy z Jus dzień pod znakiem MY! Czyli kosmetyczka, zakupy, obiad i wszystko co nam przyjdzie do głowy. Zapowiada się udany i miły dzień. Udanego weekendu Wam życzymy!

Pozdrawiam,
Mag

6 komentarzy:

  1. tylko pozazdrościć Wam takiego weekendu :( Mnie niestety czeka tylko nauka..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez powli sie juz przygotowuje do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dzięki tym przygotowaniom czas szybciej zleci!:D

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)