środa, 8 lutego 2012

Biochemia Urody II


Zaledwie miesiąc temu pisałam o pierwszym zamówieniu z BU KLIK a już oczekuję od nich kolejnej przesyłki. Ponieważ z pierwszych zakupów jestem bardzo zadowolona postanowiłam wybrać z Jus kilka nowych rzeczy na próbę no i oczywiście kolejną butelkę hudrolatu oczarowego. Już niebawem napiszę o nim bardzo pozytywna recenzję, tak więc zapraszam do czytania :) Mogę już teraz powiedzieć, że u mnie ten produkt sprawdził się w 100%, bo po miesiącu codziennego użytkowania cera uległa widocznej poprawie.

Tym czasem żegnam Was i udaję się pod prysznic, gdzie pierwszy raz użyję naturalnego mydła spa z Bali, które otrzymałam od przyjaciółki jakiś czas temu. 



Pozdrawiam ciepło,
Mag

5 komentarzy:

  1. to czekam na recenzję tego cudeńka,może i ja go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze oblookac ten sklep:))
    http://sparkle-asleep.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Biochemii jeszcze nic nie zamawiałam ale słyszałam wiele pozytywnych rzeczy a cienie Sleek Kocham:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)