poniedziałek, 3 września 2012

Jego urodziny


Dość długo zastanawiałam się co kupić mojemu mężczyźnie w prezencie. Jego prezenty są zawsze trafione i zawsze sprawiają mi wielką radość wiec wyzwanie dla mnie jest tym większe!:) Nieoczekiwanie i dość spontanicznie postanowiłam kupić to co w ostatnich tygodniach zwróciło jego uwagę w sklepach. Padło na bokserki Davida i solidną drewnianą ramkę. Ach i najważniejszy element każdego prezentu...ptasie mleczko:)



Prezent już zastał wręczony tak wiec spokojnie mogę się podzielić pomysłem:) Jeśli szukacie czegoś w prezencie to bardzo polecam kolekcję Beckhama.


Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. Ja tez kupuje nieraz mojemu gatki na prezent. :))) A gdzie zdjecie Jak sie w nich prezentuje. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a takie zdjęcie nie uzyskało akceptacji mojego wybranka:P

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)