niedziela, 17 marca 2013

Domowy relaks


Płyn do kąpieli dostałam od Jus i choć początkowo myślałam że zużyję go jako żel pod prysznic to nagle polubiłam gorące relaksujące kąpiele :) Ostatnio dużo ćwiczę i często po godzinnym "treningu" nie ma dla mnie nic przyjemniejszego od leżenia w wanie z pianą i gorąca wodą. Całkiem przypadkiem odnalazłam kosmetyk od Jus i prawdę mówiąc nie spodziewałam się co kryje ta zgrabna butelka :) otwarcie było zabezpieczone sreberkiem więc tak naprawdę dopiero przy pierwszym użyciu poznałam ten cudowny zapach.


Płyn do kąpieli Avon - Bubble Bath - Blackberry and Vanilla pachnie dla mnie jak marzenie! Jest bardzo gęsty i wydajny, bardzo dobrze się pieni.


A jakie są Wasze ulubione płyny do kąpieli? Może macie jakiś sposób na szybki relaks?

Pozdrawiam,
Mag

4 komentarze:

  1. Zostałyście otagowane - TAG Liebster Blog Award - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i potwierdzam, że pachnie super apetycznie ! Piany nie robi jakiejś ogromnej ale za zapach, jaki unosi się w łazience, jestem w stanie to przeboleć. Niestety.. zostało mi go już na raz, więc czekam na okazję ;)

    Bardzo dobra jakość zdjęć, więc sub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie tylko ja jestem nim zachwycona:) Pozdrawiam Mag

      Usuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)