czwartek, 29 marca 2012

christmas time...

tak, tak - święta, a raczej to, co po nich pozostało ;)

czuję już wiosnę, choć kiedy patrzę na to, co dzieje się za oknem zastanawiam się, czy zima na dobre nas już opuściła?? :/ mam nadzieję, że już nie wróci, a ja sukcesywnie zużywam wszystko to, co może mi o niej przypominać :P

w minione Boże Narodzenie Mag obdarowała mnie całym zestawem ze świątecznej kolekcji Yves Rocher
w pięknie zapakowanej paczce znalazłam mydło w płynie, żel pod prysznic, perfumowane mleczko do ciała i sztyft ochronny do ust


kosmetyków używałam z czystą przyjemnością: żel pięknie się pienił, nie przesuszał skóry, no i ten cudowny zapach. Z mydłem podobnie - z przyjemnością myła nim ręce także moja niespełna dwuletnia córeczka, jednak mam wrażenie, że dla jej delikatnej skóry było trochę za ostre - przesuszyło trochę ręce. Mleczka do ciała zostało mi jeszcze na kilka użyć, ale już teraz mogę Wam o nim kilka słów napisać - zapach bardzo przyjemny, utrzymuje się długo na skórze, delikatny. Lekka konsystencja, ale na wchłonięcie trzeba odczekać kilka chwil. Mi osobiście  to nie przeszkadzało, bo zawsze znajdzie się coś do zrobienia w ciągu tych kilku chwil ;)
 
 Sztyftu do ust jeszcze nie używałam - pewnie poczeka do przyszłego sezonu jesienno - zimowego, bo teraz mam ochotę już tylko na lekkie, kolorowe błyszczyki, a w sytuacjach awaryjnych ratuje mnie wiśniowy Carmex, który de facto również sprezentowała mi Mag :)

Podsumowując - z zimową kolekcją Yves Rocher z przyjemnością spotkam się w przyszłym roku :) Ciekawe jaki zapach przygotują następnym razem. 
Magiczny Kwiat i ubiegłoroczna pomarańcza z czekoladą, którą sprezentował mi mąż bardzo skutecznie uprzyjemniały mi zimowe wieczory :)
 Tak więc, do zobaczenia za rok ;)

Czy Wy również używałyście kosmetyków z tej serii? Ciekawa jestem co nich myślicie? Zapraszam do dzielenia się opinią.

Pozdrawiam,
Jus

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam nic z Yves Rocher ale dzięki tobie na pewno zwrócę uwagę na ich zimowe kolekcje :)
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przetestowałam już sporo kosmetyków z YR i większość z nich naprawdę jest godna polecenia :) w sklepach zawsze spotykam profesjonalne ekspedientki, które z uśmiechem i anielską cierpliwością doradzają, wybierają, wysłuchują ;) tak więc miłego kupowania i przyjemnego użytkowania :)
      Jus

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz... i zapraszamy do komentowania kolejnych wpisów ;)